Nyheter MDTV Forum Om Doner

De "progressive" demokratene har et desperat behov for en seier

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/11/de-progressive-demokratene-har-et-desperat-behov-for-en-seier/

Etter at Joe Biden har annonsert sitt lag av krigshauker og neocons, er det helt tydelig at de såkalt «progressive» demokratene har blitt satt på gangen. Alexandria Ocasio-Cortez (AOC) og Ilhan Omar prøver nå å oppnå i det minste en seier. Det de konsentrerer seg om er å blokkere Bidens nominerte til stabssjef, Bruce Reed.…

2 Likes

Får ikke videre håp. AOC og Ohmar er jo åpenbart opportunister. Alle som gidder å følge med, vet hva Biden har gjort

At han har mange dødsfall på samvittigheten? Pytt, så lenge han har et mangfoldig kabinett med kvinner som gjerne er litt mørke i huden er alt i orden! Hurra for “feminismen” og “anti-rasismen”!

Som om ikke det var nok: Eks-radikaler Angela Davis som jeg likte før, sa med rette at amerikanerne må bryte ut av toparti-systemet men så formante hun folk til å stemme på Biden fordi “han er lettere å presse enn andre kandidater” ! Hennes nyere analyser har vært elendige men dette hadde jeg ikke ventet

Så har vi Noam Chomsky, hvis bøker og foredrag bidro litt til min politiske oppvåkning,som ville ty til samme budskap

Han begrunner det med at Biden er mest “klimavennlig” til tross for hva Steigan og alle her har påpekt

Hvis dette er å bli gammel så gruer jeg meg

3 Likes

Hvis det nå var slik at det fantes et utviklet miljø for sosialistisk kritikk i Norge,hadde man nå laget et hefte om hvordan Klassekampen leste denne valgkampen i USA og vilke resultater en forventet av denne.
Det er det tvilsomt vil komme sånn som alt er,men det var en skandale. Først hadde man Bernie-manien,at Bernie liksom var hærfører for en gryende revolusjon i USA. Han kapitulerte umiddelbart til Biden etter nominasjonsprosessen og da kunne vi faktisk lese i amerikanske medier at det fantes Bernie-tilhengere som var så skuffet at de tok livet av seg eller selvskadet seg.
Det teoretiske ankerfeste i Klassekampen var webben “JACOBIN” hvis artikler jevnlig blir trykket i KK. Hovedteorien der var at Biden som president ville skaffe rom for sosialdemokrater i OPPOSISJON. Mer realistisk er å tro at deres websider vil bli overvåket og sensurert.
På dette temaet skulle vi hatt en grundig analyse. Som jeg jevnlig påpeker: det er helt unødvendig å ta seg utenlands for å finne spinnvill borgerlig ønsketenkning og total villedning. Vi har en statssubsidiert en i vårt eget land: 43 millioner kroner.

3 Likes

Tulsi Gabbard gjorde det samme. Det har vært spekulasjoner om at hun kunne ha vært utsatt for press eller trusler fra dypstaten

Det er hevet over all tvil

Det fremkommer mer og mer tydelig at Bidens “seier” var ren valgfusk. Ikke bare telte de stemmer til folk som for lengst døde, de brukte også kunstig intelligens til å telle stemmer elektronisk. Firmaet Parascript sto for dette, de har visse forbindelser til Bill Gates og er veldig glade i demokratene

1 Like

Noam Chomsky er den mest kjente desinfo agenten i verden.
Sitter som topp i Knigths of Malta.

Folk som ikke tror på Bush sin versjon av 9/11 er idioter sier han.

Krompen og Kongen er også medlemmer … … satanister står sammen. De andre på listen er nok heller ikke ukjente for folk :wink:

http://themillenniumreport.com/2016/04/secret-membership-list-of-the-knights-of-malta/

1

1 Like

Dette emnet ble automatisk lukket etter 5 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.