Nyheter MDTV Forum Om Doner

– De folkene som tapte valget for Labour hater arbeiderklassen

Hvorfor ikke bli med på å ta igjen, da det ikke er noe godt for psyken å bare ta i mot?

Noen må fortelle sannheten om hvordan våre sorte brødre og søstre blir undertrykket av jøder i New York?

Jews%20and%20blacks

jewish%20slumlords

Blacks%20in%20Israel

wake%20up%20brothers

Det er forøvrig ikke bare de sorte de er slemme med:
jews%20guatemala

Og så poster vi mer ammunisjon, om noen skulle besitte en twitter-sokk. Ikke at jeg tror mange sosialister blir med, da de ikke får sosial status av å gjøre det, og da glimrer de med sitt fravær.

malcolm%20x%20on%20the%20media

sins%20of%20the%20fathers sins%20of%20the%20fathers%202

judaism%20and%20slavery

Shomrim er en av tingene våre sorte brødre og søstre med rette også klager over, og det samme gjlder ambulanser som bare frakter jøder, selv om offeret ellers dør.

shomrim_vs_black_hebrews

Det er anti-semittisme det vi ser

Lev Tahor members, who practice an austere form of Judaism, also complained that they received threats that water and electricity would be cut if they stayed on.

Meanwhile, the village elders said the Jewish members “wanted to impose their religion” and were undermining the Catholic faith that was predominant in San Juan La Laguna.

“We act in self-defence and to respect our rights as indigenous people. The (Guatemalan) constitution protects us because we need to conserve and preserve our culture,” Miguel Vasquez, a spokesman for the elders council, said.

The Lev Tahor said it hoped to settle elsewhere in Guatemala.

Many of the Jewish group members had been living in the village for six years but some had arrived earlier this year from Canada after a row with the authorities.

Folk som ikke er jøder kan ikke bli jøder. De kan ikke bli omvendt til Jødedom. Jødene er introverte

protection

Hva er problemet her ifølge dere anti-semitter?
Det har vært en rad av rasistiske episoder i denne bydelen på en uke. NYPD har ikke reagert på angrepene

Ja, og den er veldig fortjent. Ikke at du som jøde vil være med på det, da jødehat er noe magisk som ikke har noen ting som helst med jødisk oppførsel å gjøre. :joy:

Ikke gjør deg dum …
De i Guatemala var på flukt fra anti-semittisme. Så trodde de at Guatemala var et fristed. Nei. Der var det anti-semittiske katolikkere.
Den spanjolske eliten i Guatemala har en historie som mest rasistisk i verden. Mord på amerikanere har vi eksempler på. Ellers er Guatemala ett av de mest voldelig samfunn på denne kloden.

jews%20abusing%20blacks

Det var 5 punkter på lista. Hvilket punkt er det du har problemer med?

Hvordan vet du så mye om jøder, du som liksom ikke er jøde?
pissed%20off%20burgers

For at vi skal komme videre here må du fortelle oss hva ditt standpunkt er. Kom ikke med avsporende motspørsmål hver gang du får et oppklarende spørsmål

Men du er bare ei hasbarotte som ikke fortjener noen ting annet enn en enveis billet til Israel.

castrating%20slaves

jews%20slavers

Ikke avspor debatten med slavehandel i forrige århundre

Du har ikke noen myndighet her, selv om det er veldig jødisk å mene de har det.

Ortodox jødedom som våre sorte brødre og søstre reagerer på oppførselen til i New York, har ikke opphevet slaveriet ennå.

Bildet er veldig stort, så man må klikke på det for å lese.
orthodox%20judaism%20never%20abolished%20slavery

Du snakker nå om “sex trafficking”
Slavehandel dreide seg om slaver som institusjon. Det siste omtales i Media som “sex trafficking”

Ortodokse har ikke hatt noen relasjon til “sex trafficking”

De bare leier ut nabohuset til prostituerte, om våre sorte brødre og søstre ikke vil selge huset sitt i New York?

Hvis du kjenner til at ortodokse har vært relatert til sex-trafficking fortell oss hvor du har lest det

Dette er sex-trafficking av den moderate versjonen, ikke om child sex trafficking

Yossi Gurvitz snakker om Babylonisk kultur, at man kunne drepe et barn på 3 år dersom barnet forførte en voksen.
Så skal du ha oss til å tro at ortodokse oppfører seg på den måten, som Babylonsk kultur 600 BC.
???

Du er ikke helt god. Jødehatet ditt er så tykt at man kan skjære det med kniv.
Høyreekstrem anti-semittisme her

Takk uansett.
Nå fikk jeg en reklame for spillet Conflict of nations WWIII av en eller annen grunn.
De vet å følge med på tidspunktet de skal selge.

Skjønner godt at du ikke får sove av å lese på document. Kikket inn der etter å ha sett en av kommentarene dine, kom ikke lenger enn til artikkelen om svensk galskap , da orket jeg ikke mer.

Det er nok ikke bra for nattesøvnen eller helsa å lese der.

Gatekeeper: saken er den at også resett er like begeistret for amerikansk galskap som document. Vi må holde oss til fakta: en stor blokk av Trump-krigsfans finnes nå i Norge.Stor.
Jeg regner med at du i motsetning til meg er dyktig på nettet.
Paul Wolfowitz skrev en artikkel for kort tid tilbake hvor han begynte å agitere for en ny krig i Syria. Den artikkelen tror jeg er en nøkkel til det som skjer og den finnes i New York Times.
dette korresponderer til det som Hassan Nasrallah i dag sier: USA er iferd med å starte en ny krig i regionen.
Wolfowitz er i mine øyene selve inkarnasjonen av det zionistiske komplekset som har tatt bolig i Pentagon og det Hvite Hus.