Nyheter MDTV Forum Om Doner

Danske leger tar avstand fra koronapolitikken

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/10/danske-leger-tar-avstand-fra-koronapolitikken/

Erklæring fra sundhedsfagligt personale vedrørende Covid-19:   Fra et sundhedsfagligt perspektiv stiller vi os uforstående overfor de lovindgreb, som regeringen og folketinget har foretaget i forbindelse med det aktuelle udbrud af Covid-19. Vi er bekymrede for de sundhedsmæssige, sociale og økonomiske konsekvenser, som indgrebene har i forhold til befolkningens generelle trivsel og vores rettigheder som mennesker. Vi oplever,…

4 Likes

Fortell det til dine kinesiske venner, Pål - det var de som begynte - til stor anerkjennelse fra deg.
Men det er mulig at de kun bruker det som en metode for å kvitte seg med plagsomme minoriteter.
De har i hvertfall ikke endret strategi.

1 Like

De fleste som har skrevet under oppropet ser ikke ut til å være hverken leger, sykepleiere eller annet “sundhedsfagligt personale”. Selv ikke de første få sidene ser det slik ut. Og etterhvert er det svært få med slik bakgrunn. Det etterlater et useriøst, nærmest løgnaktig inntrykk. Av overskriften her er det jo også mulig å få inntrykk av at “Danske Leger” i sin alminnelighet har stilt seg bak dette, noe som ikke ser ut til å stemme.

1 Like

Gult kort!
Ingen har lykkes, hverken å isolere viruset, lage en test som funker, eller kommet med håndfaste bevis på hvor og hvem som slapp det ut.
Det vi vet, er at Anthony Fauci betalte et par tre millioner USD til et kategori 4 laboratorium i Kina.

3 Likes

Hvorfor informerer ikke FHI og Helsemyndighetene, som fyller halve Dagsrevyen hver dag med Corona, hvordan vi på egen hånd kan stimulere Immunforsvaret, som er første front mot alle bakterier og virus?
CORONA HAR INGEN TING MED HELSE Å GJØRE. DET ER REN POLITIKK.

Og, Darwin hadde svaret lenge før vi fikk innlagt strøm og transporten foregikk med hest og kjærre.
De største idiotene bukker under og de beste bringer sin DNA videre - uten masker, “social distancing” og vaksiner!

4 Likes

Er ikke det rasistisk?

Nei, du veit det sikkert du. Jeg antar det er basert på dine egne ufeilbarlige observasjoner.

Så du mener at Fauci står bak hele greia? Er han vår dr. Strangelove?
Det var en ny teori- som du bør utdype, for oss som ikke har din intuisjon.

Det er det god grunn til å lure på. Forklaringen er antakelig at ingen journalist tenker på det. Og ingen produsenter står klare til å høste fortjeneste. De var jo ikke kjent for å prioritere rett før koronaen, heller.

2 Likes

Steigans redegjørelse burde bli ønsket velkommen av de fleste!
Spesielt i forhold til at vi innen kort tid kommer til å bli tvunget til å ta en vaksine basert på en ny teknologi, som vil endre vår DNA, mot et virus, der 99,9% overlever.

3 Likes

Morsomt å leke dum, skjønner jeg.

2 Likes

Bedre å leke, enn å gjøre det til levemåte. Jeg foretrekker fornuften.
Jeg aldri hatt det så moro. Å se denne totale nedsmeltingen som skjer blant alle verdens materialister, er noe jeg hadde drømt om, men aldri trodd jeg skulle få oppleve. Det er et mirakel!

1 Like

Northern_ Light skrev om situasjonen for de fattige :

"På Filippinene har skolene vært stengt i flere måneder, og klasserom-undervisning er utsatt mange steder offisielt til 24 August. De skal også begynne med online undervisning i August, for å unngå “face to face tuition”, noe som stenger mange barn ute fra familier som ikke har pc med Internett-tilgang, og det er mange på Filippinene. De mister reelt et skoleår. Og skolemåltidet er ofte det eneste måltidet mange barn i Filippinene får hver dag.

Hvordan skal Filippinene kunne betale tilbake sine lån til Verdenbanken og IMF? Koronalånet på 1.25 Milliarder dollar kommer på toppen av andre lån. En stor økning i gjeldsbyrden til utviklingsland er et resultat av den konstruerte krisen, og gir WB og IMF politisk makt over landene. Den store økningen i gjeldsbyrden for fattige land under korona sementerer maktposisjonen for storkapitalen."

3 Likes

Greit nok, vi kan vel tillate oss litt skadefryd i blant. Men nedsmeltningen som måtte skje blant alle verdens materialister er som følge av at en stor majoritet av menneskeheten blir (enda mer) trollbundet inn en temmet tilværelse, med færre muligheter til selvbestemmelse over egen kropp og liv, og med en større konsentrasjon av makt hos de herskende, samt med flere mennesker som blir totalt avhengig av stat og storbedrifter. Jeg skjønner ikke hva det er å rope hurra for, er du tjent med en økt grad av hjelpesløshet rundt deg?

3 Likes

Gjennom inflasjon i dollar, noe som USA må ha snart om de skal klare å betjene egen gjeld.

Jeg ser, i kommentarfeltene hos de fleste norske medier, at det fortsatt tilsynelatende er massiv støtte for kraftig innstramming av restriksjonene. Mulig noe av “støtten” egentlig skyldes at betalte påvirkningsagenter (såkalte shills) drar opinionen i den retningen, men jeg har inntrykk av at folk flest nå lever i dyp frykt, og at de ikke evner å stille spørsmål ved tiltakene, eller i det hele tatt sjekke myndighetenes egen statistikk over de fraværende dødsfallene og de koronatomme sykehusene.

Hvis Bent Høie i morgen ba alle nordmenn om å stå på én fot og rope kykeliky for å “hindre videre smitteøkning”, ville folk flest ikke satt spørsmålstegn ved tiltaket, men heller spurt: “Hvor høyt skal vi rope? Hvor lenge skal vi stå?”

Det er omtrent dette nivået nordmenns servilitet er på nå. Skremmende få er i stand til å tenke selv og tenke logisk. Og omtrent like få sjekker statistikken over dødsfall og innleggelser, selv om den, enn så lenge, er lett tilgjengelig. (Men riktignok ikke tilgjengelig i flesteparten av tabloidene, påfallende nok.)

Med et så underdanig folk som så ukritisk sluker alt som kommer fra Bent Høie og resten av regimet, er det uforståelig at ikke Erna setter inn enda mye hardere tiltak for å få fortgang i Agenda 21-arbeidet her til lands. Hvis hun fortsetter i dette trege tempoet, tar det vel minst et par uker før hun innfører portforbud, og minst et par måneder før hun sender dissidentene i konsentrasjonsleir.

3 Likes

33ehxjs5gov51

2 Likes

https://coronacircus.com/2020/03/31/covid-19-in-context-subversion-psychological-warfare-and-new-world-order/

2 Likes

De reglene minner om noe fra en dystopisk roman for barn/tenåringer.

Synging frarådes og hvis du må synge, må du ha på maske og synge lavere enn ved standard talestemme. Herrejeremini … hvor tar de det fra?
Apropos musikkforbud: Følgende roman kom ut som paperback høsten 2019, altså før Covid-1984.

Et lite utdrag:

A Song for a New Day Paperback – September 10, 2019

by Sarah Pinsker (Author)

"WINNER OF THE NEBULA AWARD

After a global pandemic makes public gatherings illegal and concerts impossible, except for those willing to break the law for the love of music—and for one chance at human connection.

In the Before, when the government didn’t prohibit large public gatherings, Luce Cannon was on top of the world. One of her songs had just taken off and she was on her way to becoming a star. Now, in the After, terror attacks and deadly viruses have led the government to ban concerts, and Luce’s connection to the world–her music, her purpose—is closed off forever. She does what she has to do: she performs in illegal concerts to a small but passionate community, always evading the law.

Rosemary Laws barely remembers the Before times. She spends her days in Hoodspace, helping customers order all of their goods online for drone delivery—no physical contact with humans needed. By lucky chance, she finds a new job and a new calling: discover amazing musicians and bring their concerts to everyone via virtual reality. The only catch is that she’ll have to do something she’s never done before and go out in public. Find the illegal concerts and bring musicians into the limelight they deserve. But when she sees how the world could actually be, that won’t be enough."

2 Likes

Det er ikke sånn det funker- Filippinene har ingen innflytelse over dollartrykkingen. De må betale med devaluert valuta. Litt sånn som vi må, som privatpersoner.

Jeg har aldri trodd særlig på menneskenes selvstendige evner- for jeg har sett så lite til det. Ikke en gang bestemmelse over egen kropp er troverdig. Ikke så lenge du er økonomisk avhengig, som jo de aller fleste er. Det er lenge siden vi ga oss hen til “just-in-time” prinsippet. som gjør at nesten ingen har større buffer enn tre - fire dager. Slik jeg ser det - er dette en veldig god mulighet til å sortere hva som er viktig og ikke, og om det er åpne grenser eller åpent sinn, som gir størst frihet.

Du får undersøke om det boostet kreativiteten til åndsmennesker som satt bak stengte grenser i warzawapakt-landene i den kalde krigen. Personlig foretrekker jeg å ha det åpne sinnet sammen med åpne grenser.

3 Likes

Om dollaren inflateres, så stiger dollarprisen på filipinene eksportvarer.