Nyheter MDTV Forum Om Doner

– Dansk testplan vil koste 100 milliarder i året

Originalt publisert på https://steigan.no/2021/02/dansk-testplan-vil-koste-100-milliarder-i-aret/

Den danske regjeringa har lansert en ny teststrategi som er så vidløftig at regjeringa sjøl kaller den en «monstrøs oppgave». Statsminister Mette Fredriksen sa i et intervju med Berlingske at for at samfunnet skal åpne igjen må borgerne vende seg til å bli testet ofte, helst så ofte som to ganger i uka. Peter Kamp…

3 Likes

Denne kapasiteten bygges nok ikke ikke opp bare for korona. Skal jeg tippe, så har de vestlige sikkerhetsstater blitt veldig redde for at virus skal bli en del av hverdagen i den nye kalde krigen mot Kina.

Bare ved at Vesten har en massiv testkapasitet, kan de ta vekk Kinas fordel ved å fullstendig kontroll over befolkningen under sykdomsutbrudd, og derved minimere risikoen for at Kina ser seg tjent med å bruke virus som vil skade Vesten mer enn dem selv.

2 Likes

De er sgu da gaaet helt I selvsving…nu skal der godt nok laves nogle syge og DOEDE mennesker I Danmark :sleepy::sleepy:

Ex-Pfizer Vice President Dr. Michael Yeadon har lige - sandfaerdigt - udtalt at ALLE disse “vaccinationer” og “test” er 100 % IMOD International lov!!

STOP dog Danmark​:sleepy::sleepy:

1 Like

Vi hadde en plan om å flytte sørover om noen år, selv om dansker stort sett er irriterende. I USA kaller de folk som det “abrasive”, vanskelig å oversette egentlig. Motstridende, kanskje. Men nå? De godtar et verre tyranni enn her, så jeg er skeptisk til den planen. Sukk.

2 Likes

Jeg er blevet advaret mod Danmark I mange aar pcwh og, jeg ved de advarsler var alvorligt ment.

Jeg bliver langt vaek!!

1 Like

Men du skriver da dog pære dansk? Hvad sker der?

1 Like

“Plutselig stod det klart for meg hva jeg skulle komme med på dagens pressekonferanse. Nå kan de lure”. Whahahaha

- Stemmer det at dere begrenser skjenking med to timer for å kunne lette på andre tiltak?
- Ja, og det handler om summen av aktivitet
- Synes du at det henger på greip?
- Ja, det henger på greip

Assisterende helsedirektør Espen Rostrup Nakstad sa at han tror at massetesting er framtida.
- Dette tror jeg at vil komme sterkere og sterkere fram mot sommeren.

- Det som er viktig da, er å følge opp med å sette folk i karantene, smittespore og sørge for at folk har et tilgjengelig sted som oppfyller kriteriene til et karantenested, slik at man kan etterleve relgene når man sitter i karantene eller isolasjon, sier Vold til Dagbladet og fortsetter:
- Så det er viktig med helheten her, nemlig at man ikke bare tester, men også følger opp med resten av systemet

En gylden framtid

Ja pcwh, Jeg skriver paere Dansk og, er stadig Dansk - HVIS Altsaa det paedofile Danske nazi-fascistke Koloniale diktatur I deres perfide hjerner (mangel psa samme) som selv mener at vaere “de stoerste” I verden, har smidt mig ud/slettet,rettet,aendret, myrdet mig igen, gennem dette, deres “store” reset…alias “den endelige loesning” igen, igen . …

Jeg omgaas IKKE saadanne subjekter pcwh…slet ikke!

Det var ioevrigt staten Norge der foerste gang, allerede tilbage I 2005 da Jeg lavede et job I Oslo, gjorde mig ipmaerksom paa, at disse, - Hitler’s Sonnenkinder, - netop IKKE overholder de Internationale love…det goer de stadig ikke pcwh - langt fra men, de er nu - ifoelge dem selv - saa “store” ingen kan hverken vinde over dem I en retssal eller andet for, de er nu dem der bestemmer…???

Landet der aldrig stoppede slaveriet I Vest Indien og stadig begaar boerne-sex-slaveri I Indien - helt sikkert hjulpet af deres “Stats Advokats” ansatte som jo nu lader til udelukkende at bruge deres tid pas netop det (boerne-sex-slaveri) samt det vi her, udelukkende kan kalde money-laundering - ligeledes I eller, I hvert fald gennem Indien :sleepy:

Jeg har ikke plads til et saadant menneskeligt affald I mi liv pcwh…slet ikke!!

PS: Verdens befolkning kender godt LILLE Danmark (for hvad de virkelig er - ingenting) og, mine kolleger herhjemme (den Irske Regering) joker af og til om, at nu skal vi jo nok snart til at leve efter “de Danske modeller” - sellers Tak- vi klarer os rigtigt fint uden lige netop dem og deres paedo-nazi- stazi modeller!!

Jeps, masse-“test” for “virussen” som et menneske ud af en million mennesker, har en RISIKO for at faa…???

Hvorfor mon Jeg tror ALLE disse psyko-reset-tests er om noget helt andet??

F.eks om dette her: https://youtu.be/Dt6P7tHrXfs

Jeg tror det I laengden kan blive godt, Altsaa kombineret med den rigtige Menneskerettigheds Konvention og IKKE I haenderne paa paedofile nazi-psykopater eller mordere som Danske Pia Kjaersgaard og/eller Anders Fogh Rasmussen og deres nazi-"advokater"for, bliver det hos saadanne psykopater da har Menneskeheden en forfaerdelig fremtid i sigte…

Forestil Jer tusindvis af hjemnehjaelper Pia K kloninger rasere vor planet …loesthaengende fedtpuder, spredte ben og savl paa slaeb…yrgh…

Danskerne har det jo meget tydeligt utroligt svaert med reel menneskelig kontakt og, fortsaetter ufortroedent deres plyndre, voldtage, slaveri, tortur og mord rute…intet derfra er altsaa nyt og, de fortsaetter “lykkelige” paa turen, hvorfra de aldrig kommer videre …

Jeg har stadig I meget frisk erindring, da jeg havde en voksen Dansk mand, med lilke-drenge-stemme fra det Danske “udenrigs ministerie” I telefonen og, han stolt fortalte mig, at ja nu skal Danmark starte forfra og " det bliver meget bedre denne gang Jette - faktisk bliver det rigtig, rigtig godt" da jeg spurgte om deres boerne-sex-slaveri i Indien…denne Lille voksne drenge-mand skal I hvert fald ud at have noget paedofeli-sex med smaa boern…yrgh…:sleepy::sleepy:

Dette emnet ble automatisk lukket etter 5 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.