Nyheter MDTV Forum Om Doner

Danmark: Tvangsvaksinasjoner skrevet ut av ny epidemilov (Part 1)

En direkte kopi af starten paa den Trans Atlantiske Slavehandel…

Det er helt galenskap… At man vil ha verktøy er en sak men missbrukes verktøyene så blir det stygt. Og i og med den økonomiske nedturen så burde man verne om demokratiet men istedetfor så er det aktoritær regimet på menyen.

1 Like

Han var ikke Antifa, men en Blitzer, og de brukte flittig vold, hærverk og sensur mot sine politiske motstandere. I dag klager de over at de blir sensurert av Big Tec, snakkker om å møte seg selv i døra. :roll_eyes:

I videoen under får de juling av Arne Myrdal & CO.

Kjenner lite til dansk krigshistorie. Kan du utdype?

1 Like

Syntes du skal være mer presis. Når og hvor gjorde jeg det?

Nettopp. Da ble det stille fra Fjomperud. Fokuser heller på UFO rapporten.

Den kommer i løpet av 6 mnd.
Og angående din tid i Blitz, så kan du selv fortelle om “dine bragder”, du trenger ikke meg til det. :wink:

Aha. Du bare kakler skjit som vanlig. Hvordan føles det å være så dum. Er det deilig?

1 Like

Ha ha. Blitzere. Tror nok dette var AUF eller noe sånt.

2 Likes

Og i Trongheim het de UFFA(?), i Danmark BZere, og de er i mine øyne samme greia som antifa, maktas nyttige idioter som bedriver den volden de vestlige rettstatene ikke kan gjøre selv.

Hva jeg synes er mest motbydelig med blitzere, antifa ol er stanken, da personlig hygiene er borgelig undertrykking og rene fascismen.

Lag en tegneserie om det.

Du har jo selv skrevet at du var med i blitz, på dette forumet, bare let så finner du, sliter du med hukommelsen?

Det er en kafe. Ta deg en tur og bli opplyst

1 Like

Jeg misliker deres vold, hærverk og sensur mot mennesker som har et annet syn. Når man må ty til slike virkemidler mangler man argumenter.

Du skrev også om din opplevelse av tåregass, politikøller osv…

Ha ha. Sier han etter å ha postet en voldsforherligende video

Jeg er hverken i besittelse av tåregass eller politikølle. Men i et mentalt krakkelert hode er det selvfølgelig en forbrytelse.

Videoen viser hva som skjer nå man bruker vold som politisk virkemiddel, og hendelsen er så tåpelig at man kan ikke annet enn å le. :grin:

Du får bla litt tilbake på forumet hvis du ikke husker hva du selv skrev.

Jeg har hatt bekjente som vanket på disse “okkuperte” husene opp gjennom åra, og de jeg har møtt er egentlig ikke så intolerante sånn en til en, så det er lenge siden jeg fikk overbevisingen at deres vold, hærverk og sensur er et gruppefenomen, og hvorfor de fleste av dem bare er nyttige idioter for de med makt i Vesten.

At renslighet ikke er gudlighet, er et gjennomgangstema dog, men da slike mennesker er ganske konforme, så tilpasser de seg nok til resten av samfunnet når de går lei, og reintegrerer seg i samfunnet.

1 Like

Kan ikke se at det er min oppgave å rydde opp i ditt forvirrede hode. Apropos; du slang om deg med påstander om hva jeg skulle ha sagt tidligere også. Jeg ba deg om å dokumenter. Da ble det stille. Ga du opp?