Nyheter MDTV Forum Om Doner

Dagligliv i Nord-Korea - dokumentar

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/09/dagligliv-i-nord-korea-dokumentar/

Den sør-koreanske filmprodusenten Sung-Hyung Cho ble indoktrinert med at nord-koreanere har rød hud og horn i panna. Så bestemte hun seg for å se Nord-Korea med egne øyne. I filmen er innslag om alternativ energi og økologisk matproduksjon og fascinerende intervjuer, ikke minst med en fabrikkarbeiderske fra ca 1:32. Men dette får vi aldri se…

3 Likes

Ok, Nord-koreanere er altså ikke mennesker, ifølge NRK?? NRK mener kanskje at nord-koreanere er noen sleipe dyr av noe slag?

Akkja. Gamle sosialister og kommunister ser ikke ut til å kunne greie å justere den velkjente retorikken. Det er synd. Må bare håpe at de yngre er litt bedre. Men når jeg leser «Tjen Folket» har jeg mine tvil.

kim

1 Like

Nei - det er nok heller fordi NRK så godt som aldri sender dokumentarer, om det ikke er midt på natta.
At vi skulle begynne å tro at folk er mer menneskelige, når vi har sett dem på TV, er det lite som tyder på.

Dette emnet ble automatisk lukket etter 5 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.