Nyheter MDTV Forum Om Doner

Covidfilmen 2020 - Historien om hvordan tall og ord lammet en hel verden

Hvorfor ble denne tråden stengt?

@tjatta Kanskje fordi ingen svarte på spørsmålene mine, kanskje moderator ikke likte det fine skiltet, eller for mye tullprat eventuelt fokus på konspirasjonsfilmen (covidfilmen 2020) lagd av ukjent person? :thinking:

Ifølge de mest aktive på dette forumet er den helt ufarlige Korona-epidemien iscenesatt av World Economic Forum, Klaus Schwab og Bill Gates for å ødelegge/resette verdensøkonomien og slavebinde alle mennesker, bortsett fra eliten da.

1. Men er det ikke merkelig at Libanon, Syria, Libya, Irak, Iran, Russland, Kina, Cuba og Venezuela støtter sine «vestlige fiender» i dette utspekulerte verdens-kuppet?

2. I motsetning til Norge og Finland stengte ikke Sverige ned samfunnet når pandemien slo til, og resultatene ser man under. Hvorfor er smitten og dødstallene så mye høyere i Sverige?

korona pandemien

Z

Fordi det var en kommentar der som brøt for mye med forumets regler (og norsk lov), tenker jeg. Men jeg vet ikke hvorfor de stenger hele tråden, istedenfor bare å fjerne innlegget.

2 Likes

Hvilken var det? Neppe Johnny sin.
Uansett bryter kollektiv avstraffelse også med norsk lov.

1 Like

Nei, han Johnny er en moderat og høflig person, så han kan det ikke være!!!

1 Like

En navngitt person ble mer eller mindre beskyldt for en alvorlig kriminell handling han ikke er dømt for.
Sånt må de nesten ta.

Neida.

Å stenge en tråd i sitt eget forum, faller vel ikke inn under noen lov.

1 Like

Det er en lov fordi det anses som forkastelig. De fleste lover oppstår ikke i et vakum.

Det var da fælt til hemmelighetskremmeri. Må jeg lese hele tråden?

Falske/ubekreftede beskyldninger mot Tjomlid.

Ok. Men hvorfor stenge hele tråden?

1 Like

Kanskje et hint til debattantene om å lese dette

K11 ble sikkert bannet for en tid også.

“Ifølge de mest aktive på dette forumet er den helt ufarlige Korona-epidemien iscenesatt av World Economic Forum, Klaus Schwab og Bill Gates for å ødelegge/resette verdensøkonomien og slavebinde alle mennesker, bortsett fra eliten da”.

Det er det gode grunner til å tro, for de som er kritiske til korona-krisen og har vært det fra tidlig av, er virologer, professorer, leger og eksperter på pandemier som er faglig kvalifiserte til å kritisere den, men storkapitalens MSM slipper de ikke til i media.

Det påståtte viruset påvises med PCR-testen som gir en stor prosent falske positive. Med over 35 sykler gir den positivt utslag på inaktive deler av gamle influensa og forkjølelsesvirus, den er med andre ord ikke Covid-19 spesifikk, eller spesifikk for noe virus, som også oppfinneren har påpekt.

Stopper testingen med PCR-testen, stopper “pandemien”, som er en test-pandemi. Overlevelses-prosenten for det påståtte viruset er over 99,5%, og friske utenfor risikogruppen som er den samme som for influensavirus trenger da ingen vaksine, for immunforsvaret bekjemper det.

Covid-19 viruset er ikke isolert ennå, så hvordan kan de ha utviklet en vaksine mot det? Haste- “vaksinen” er heller ikke lik tradisjonelle vaksiner, men inneholder GMO, nanoteknikk komponenter og ukjente stoffer, og er ikke utprøvd på anerkjent vis, en vet ikke hvordan injeksjonen virker selv etter bare 3 måneder. Mange leger advarer på det sterkeste mot å ta den, den kan være for befolknings-reduksjon og kontroll.

Verdens sterkt økende samlede gjeld er nå over kolossale 277 000 milliarder dollar, EU alene har en gjeld på 53 000 dollar, for nedstengningene er lånefinansiert, som også er storkapitalens strategi. De som eier denne gjelden eier i realiteten verden. Bankartellene er grunnlagt og eies av 8 familier. Som Amschel Rothschild sa: “Let me issue and control a nation’s money and I care not who writes the laws”.

Hvem som taler i Davos når WEF har møter sier mye om hva den skruppelløse eliten vil. De antyder digital valuta, borgerlønn og chipimplantater, som gir total kontroll og styring av individet. New World Order er ingen konspirasjonsteori tatt ut av løse luften, det utfolder seg her og nå.

5 Likes

Så da får han eventuelt ikke anledning til å dokumentere påstanden.

Det er vel strengt talt ikke relevant, selv om det skulle være sant, og jeg er vel egentlig enig om at slikt ikke bør postes.

1 Like

Mystisk. Hva jeg går glipp av. Men du er enig i at forumet burde stenges om du poster noe horribelt uten å kunne dokumentere det? Som feks at de norske jødene ble drept av de allierte.

1 Like

Du gikk ikke glipp av noe, da du heller ikke er interessert i påstander om folks privatliv.

1 Like

Det er jeg forsåvidt enig i. Dog er det en presedens for at dette kan få innvirkning på deres offentlige. Jmfr Epstein

Kinesiske forskere isolerte i desember 2019 til januar 2020 et nytt koronavirus

Australske forskere har også greid å isolere coronaviruset

Hvordan har den vestlige eliten klart å få alle land på hele kloden med på dette folkemordet?

1 Like

Det var en strategi noen bevisst begynte med for å kontre rasismebeskyldninger,. Er det en gruppe som kaller andre for rasister, så sverter man dem som pedofile tilbake.

1 Like