Nyheter MDTV Forum Om Doner

Covid-19: 42 prosent av dødsfallene i USA fra 0,6 prosent av befolkninga

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/07/covid-19-42-prosent-av-dodsfallene-i-usa-fra-06-prosent-av-befolkninga/

Per 1. juli 2020 har USA registrert 127.000 dødsfall knyttet til covid-19. Men dødsfallene fordeler seg på ingen måte jevnt over befolkninga. En analyse som ble gjort i tidsskriftet Forbes på grunnlag av tallene i mai 2020 sier at de innlagte på pleiehjemmene er ekstremt overrepresentert i statistikken. Avik Roy skriver at på det tidspunktet…

6 Likes

Historien tilsier at det er bedre å stenge ned, enn å risikere helsa til befolkningen. Når en vet mer, kan en åpne opp igjen. Hvis vi ikke kan tåle det, så tåler vi i hvertfall ikke en alvorlig epidemi!

Det er erfaringen fra både svartedauen og spanskesjuka.

3 Likes

Er det virkelig så vanskelig å se sammenhengen mellom tullet på svineinfluensaen og coronainfluensaen?
Svineinfluensaen fikk også stempel som pandemi. Folk ble oppfordret til å vaksinere seg. Så viste det seg i ettertid at alt var mediahype for å selge vaksiner. Det ble i ettertid fordømt som media skapt skandale. Hvor dårlig hukommelse er det mulig å ha?

5 Likes

Norske helsemyndigheter lærte av SARS i 2003, som er er koronavirs som gir samme symptomer og er farlig for gamle (10% dødelighet over 70 år), at en måtte spesielt passe på helseinstitusjoner(!). https://tidsskriftet.no/2003/11/fra-redaktoren/influensa-eller-sars
Det glemte de ut. En stengte også landet alt for sent. Erna var sen på labben og tiltakene strengere enn nødvendig. Det var aldri noen fare for overfylte sykehus, tverr i mot. Alle land stengte for sent. Det var smittede kinesere over alt i flere måneder før land stengte. Italia og USA ønsket å stoppe fly fra Kina, men ble kritiserte og kalt rasister. Er det en pekepinger som må rettes så er det mot «uangripelige» WHO og dens sponsorer.

3 Likes

OK- det er mulig at du er nødt til å se det med egne øyne. Lykke til. Jeg håper du ikke blir ansvarlig for å ta livet av noen!

1 Like

Tusen takk AnneBrit men som jeg allerede har sagt har familien min hatt Corona. Selv med redusert lungekapasitet er mannen min og jeg fortsatt i livet og kan snakke ut av egen erfaring. Hva med deg? Har du hatt corona siden du mener å vite bedre?
Lykke til med panikken. Bare ta vaksinen du.

Ditto!
Jøye meg så kristen du er. Nestekjærligheten bare oser av deg :grin:

1 Like

Jeg er ikke det minste redd, siden jeg igrunnen hadde sett døden som en lettelse. Men jeg synes det er temmelig egoistisk av deg å la oss andre i stikken, bare for at du mener deg trygg.

1 Like

På seg selv kjenner man andre, Anne Brit.
Det som skjer er NWO og du støtter dem med tøvet ditt. Det er meget skuffende siden jeg hele tiden har ment at du er ei våken dame. Det mener jeg fortsatt men nå blir du lurt av dem.
På tide å våkne opp og innse at dette ikke er annet enn ei felle som eliten har satt opp og tenke nøktern og kritisk.

2 Likes

Jeg tror ikke NWO nødvendigvis betyr at de bare juger. Eller at de har full kontroll. Det er slik med forbygging, at en er “damned if one don’t, and damned if one do”. Den eneste måten å vite noe sikkert, er i ettertid. Personlig merker jeg ikke noen særlig forskjell, siden jeg lever akkurat som før. Men alle de jeg har snakket med, er komfortable med situasjonen. Bortsett fra min nyforelska niese. Jeg tror ikke det betyr at de nødvendigvis vil vaksinere seg. Bare at livet blir litt roligere.
Jeg er mer opptatt av det faktum at helsepersonell både i USA og Sverige bevitener at de har fått beskjed om å ikke gi annet enn pallativ behandling til alle koronasyke over åtti, og de over seksti som har “underliggende” sykdommer. Det er kjente toner fra NWO-litteraturen.
Det verste tilfellet til jeg har sett til nå, var en 43-familiefar som hadde msitet ben og armer i ei ulykke.

1 Like

Ta en titt på hva NWO innebærer. Alt de sier er løgn. Vi kan snakkes igjen om dette når sannheten kommer frem.

1 Like

Funnet i Barcelona passer godt med en Cambridge studie som finner at typen av viruset vanlig i USA og Spania er mest original, og vanligste typen i Kina er avkom av den fra den i USA og Spania. Det passer også med sprednings-bilde ellers, der USA og Europa dominerer etter at testingen begynte langt ut i mars 2020. Det passer derimot ikke helt med «blame China», hatkampanjen og konflikt-opptrappingen mot Kina. En realitets-fjern hatkampanje som nå også spiller en viktig rolle i India, der indiske nasjonalistene nå virker like hissige som tyskerne på 1930-tallet.

Kina har bekjempet smitten, og har spart 0,7-1,2 millioner menneskeliv, sammenlignet med de dårligste landene. Forskjellen er trolig større da vi neppe kjenner hele forløpet av dette viruset og faktiske antall døde. Fra Kina kan en også se at viruset var dødligst de første ukene. Det er meget sannsynlig at viruset kom til Kina i anledning de militære lekene i Wuhan slutten av oktober 2019. Kina har sannsynligvis oppfattet og behandlet sykdommen som et biologisk angrep. Kina har åpnet økonomien for lenge siden og kommer trolig bedre ut økonomisk enn de fleste, fordi de har et kommunistparti.

1 Like

Kanskje det har å gjøre med en intern strid innen Freemasons. Jeg kom over en lenke som forteller at det finnes en slik. Der blir det påstått at striden er mellom østens drage og vestens løve.

Jeg prøver å finne meg frem gjennom nettverket men har ikke innsikt nok. Så jeg prøver å finne andre som kan hjelpe meg med det.
1 Like

Naturlig for en maoist å mene at kina skal kontrollere Himalaya. Det er et naturlig skritt etter at de tok Tibet. Like naturlig at dette bekymrer indere flest

Nei, “juryen er ikke fortsatt ute” når det gjelder tiltakene som er tatt nasjonalt. Vårt naboland har idiotisk nok meldt seg som forsøkskaniner til hva som skjedde uten tiltak, og over 5000 menneskeliv har gått tapt. Dette alene legitimerer tiltakene som er gjort i Norge.
Norge var for sent ute med å stenge grensene fordi våre folkevalgte er notoriske globalisthorer, det gjorde at tiltakene ble mer inngripende enn hva de ville blitt med øyeblikkelig nedstenging.
Når det gjelder de internasjonale nedstengingene så varierer legitimiteten fra nasjon til nasjon. London hadde nærmest portforbud, samtidig som 18000 tilreisende til Heathrow fra alle verdens land kunne reise inn uten noen former for sjekk eller restriksjoner. Ikke legitimt.
Det er fryktelig trist at så mange har mistet sin tilværelse som slaver for storkapitalen som følge av nedstengingen, men de kan jo fortatt være konsumentroboter til en viss grad. I nær fremtid vil de få tilbake sin tilværelse som slaver også, og mangemillionæren Steigan kan lene seg godt tilbake og nyte sin bekymringsfrie tilværelse i Tolga.
Tilbake til det seriøse vil jeg si at lønnsslaveri er noe dritt, og må avskaffes.

1 Like

Egen erfaring er ALDRI noe å gå ut i fra når man snakker storsamfunn, da er det statistikker som er store nok til å være representative for hele befolkningen som gjelder.
Det du personlig opplever kan være et statistisk avvik, og til og med en en enkeltstående hendelse. Det er fullstendig galskap å legge det til grunn for en samfunnsdebatt.
Når det gjelder vaksinen er jeg for en gangs skyld enig i vaksinemotstanderne sin paranoia. Hastverksarbeid er aldri bra, og i dette tilfellet er det potensielt katastrofalt.
Jeg kommer ikke til å ta denne vaksinen som kommer i nær fremtid.
Tillegg nå for all del ikke den globale eliten for mye makt, samholdet mellom dem rakner mer og mer for hver dag som går. Deres kontroll over informasjon svekkes også stadig.
Historien viser at de taper alltid til slutt, og det stemmer også overens med et strategisk overblikk. Det de prøver å oppnå er simpelthen umulig sett fra et rent strategisk ståsted. Dominans er virkelig et tveegget sverd, og kan slå tilbake på den eller de som utøver den med grusom kraft…

Det er lenge siden jeg har lest så mye emosjonell utpresning med en slik imponerende mangel på moral.

3 Likes

Neida! La oss heller sette lit på de som vil vi skal vaksineres. Å vent! Du sier de skal ikke stoles på.
Er det A eller B? For enten er det å snakke med folk som har vært gjennom det eller så er det å høre på de som forteller hva det er. Hva er alternativ C?
Forresten, av alle influensaer jeg har hatt var det den i enten 97 eller i 98 som kom nært på å gjøre slutt på meg. Og det var flere av familie og venner som opplevde den som ille. Hvor var hysteriet da? Ikke noe lockdown eller skrik om verdens ende den gang. Mens nå som både familie, venner og nærsamfunnet vi har kontakt med sier det samme, at dette ikke er så ille, blir folk sjokkert og forbanna på at vi sier det høyt ut, Hva kommer det av?

1 Like

Det er da ikke slik at hele forskningsmiljøet i Norge marsjerer i takt, og det er heller ikke slik at tiltakene som er gjort har sammenheng med en fremtidig vaksinering.
La nå for all del ikke frykten ta overhånd, frykt er vår største fiende.
Den hindrer rasjonell tenking, og splitter oss opp i små håndterbare grupperinger.
Russland kommer ikke til å akseptere en vestlig produsert vaksine. Vaksinemotstanden der borte har vært så sterk at de har sett seg nødt til å fjerne den mye omtalte organiske kvikksølvkomponenten fra sine vaksiner. Dette kostet mye, men de var helt nødt for å kunne bevare folkehelsen på et nivå som er forventet i et moderne samfunn. Kina kommer heller ikke til å godta en vaksine fra vesten, de fremstiller sin egen.
Hvis vi ikke vil ha dødelighet på det nivået de har i den tredje verden, må vi akseptere at vaksiner er et nødvendig medisinskt fremskritt og at de er kommet for å bli.
Jeg forstår mangelen på tillit til den øvrige delen av samfunnet, den har de virkelig fortjent. Det er alikevel viktig å ikke gå helt av skaftet og bli fullstendig irrasjonell.

Hva er galt (tydeligvis) med at Steigan er mangemillionær og kan gjøre hva han vil i alderdommen/pensjonisttida? Det er slik alle burde ha det, bygge seg opp gradvis og bruke penger/ressurser fornuftig i alderdommen og la det være noe igjen til arvingene.

Lønnsslaveri er ikke noe stort problem i dagens Vesten, det er gjelda som er problemet. Folk flest har blitt gjeldsslaver. Man er ikke slave fordi man jobber for en bedrift eller det offentlige, å jobbe er èn av meningene med selve livet. Alle kan ikke jobbe for seg selv, da hadde vi hatt naturalhusholdning.

2 Likes

At 42 prosent av alle dødsfall på det tidspunktet var i sykehjemmene, burde ikke forbause noen som helst.
For det første er samtlige innvånere på sykehjemmene gamle og syke, og for det andre skal vi ikke glemme, at gjennomsnittlig levealder på sykehjem er noe rundt 2 år. Det vil si at de aller fleste sykehjemspasienter i alle fall er døde etter 2-3 år. Når vi da vet at disse som fra før er svake og har lav motstandskraft er de som alltid blir overrepresentert i epidemiske dødsfall, så er vi klart innenfor “normalen”.
Det vil være tøvete å lese noe mystisk eller klassefiendtlig inn i dette.

4 Likes