Nyheter MDTV Forum Om Doner

CIA plan for å drepe gresk statsminister?

image
Kostas Karamanlis var leiar for det greske partiet Nytt Demokrati frå 1997 til 2009 og han var statsminister i Hellas frå 2004 til 2009. Men Karamandis blei upopulær hos amerikanarane. Han var nemleg for russlandvennleg. Han kalla Putin sin ven, og sa at Russland var ein strategisk partnar. I hans regjeringstid auka handelen med Russland og han ville kjøpe russiske våpen. Men det mest alvorlege var at han kjempa for gassledningen South Stream, som skulle levere russisk gass til Europa.
I haust blei CIA agenten William Basil tiltalt for å ha dreve spionasjse mot Hellas og å ha avlytta Karamandis. Dette m.a. i følge avisa Dimokratiya. Basil var CIA agent i Aten sidan midten av 90-talet. Det vart sendt ut arrestordre på han alt i 2015. Men då hadde han avslutta sin karriere i Hellas, og dratt tilbake til USA for å lære opp andre CIA agenter.
Fleire kjelder hevdar at tiltalen mot Karamanlis handlar om meir enn dette. CIA hadde planar om å fjerne han, i verste fall ved å ta livet av han. Gresk etteretning fekk tips om dette frå russisk etteretning(FSB) i 2009. Desse planane blei derfor stoppa. I fleire år har både gresk og russisk etteretning granska denne saka. Dokument om dette har blitt lekka til gresk presse.
I ein dokumentar på nettstaden Newsbud diskuterer Sibel Edmonds denne saka med den uavhengige greske journalisten Chris Melidis, frå Kavala i Hellas. Dei baserer seg m.a. på opplysningar frå den russiske nettstaden Russia Insider.
Det som så langt er det mest alvorlege i denne saka er at dei vestlege media har vore fullstendig tause om dette. Dersom det er sant at USA og CIA planla å drepe ein demokratisk vald statminister i eit Nato og EU land må dette reise alvorleg spørsmål om heile vår natotilknytning.

Kan jeg ikke tenke meg. Jeg antar at norske mydigheter forventer tilsvarende planer for oss også. Skulle propagandaen slå feil.

Jeg synes denne posten illustrerer spot on hva som er det største problemet; Makteliten undertrykker oss, stjæler fra oss, jukser, juger, manipulerer og dreper. Rigger den ene krigen etter den andre og står helt åpent fram med sin drapsglede. Ex Libya. For ikke å snakke om hva de gjør med unga. Men det finnes ingen motstand i folket. På gode dager barsker vi oss til å antyde at det må “reises alvorlig spørsmål om vår natotilknytning”. No blame til skribenten - det gjelder oss alle. De har fått oss dit de vil; en tannløs, velartikulert (stort sett) politisk korrekt og lydig befolkning som trur vi har demokrati og frie valg og folkevalgte som bare vil det beste for alle. Brilliant.