Nyheter MDTV Forum Om Doner

BREAKING NEWS UAP (ufo)

TIM MCMILLAN er en tidligere politi-etterforsker som nå etterforsker UFO’er. I denne artikkelen er det 2 videoer filmet av militært personell. Ellers mange andre opplysninger.

Merk. Det kan være litt vanskelig å komme inn på denne artikkelen mens den er ny, det er stor trafikk på siden nå!

1 Like

" In an exclusive feature for The Debrief , U.S. military and intelligence officials, as well as Pentagon emails, offer an unprecedented glimpse behind the scenes of what’s currently going on with The Pentagon’s investigation into UFOs, or as they term them, “Unidentified Aerial Phenomena” (UAP)".
Jmfr mitt svar om denne kilden i en annen tråd

Pentagon er en liten kilde, størstedelen av informasjonen kommer fra vanlige mennesker, sivile piloter, sjømenn og til og med fra meg. Men nå er det engang slik at folk flest har større til offentlige tjenestemenn og militære enn til sivile. Så det er jo flott at det offentlige også ser på bevisene, selv om det er 70 år for seint. Les heller artikkelen og bruk hodet.

Nå er det slik at du nekter å verifisere påstandene dine. Så da blir de nettopp det.

Mine opplevelser er bare en dråpe i havet, og det er heldigvis nok av dem som verifiserer sine opplevelser.

Nå gikk jeg litt lei. Registrer at ingen bevis er fremlagt og at påstander er godt nok for de troende. Nå tilbake til boken “Enhjørninger før og nå”

images

Du bruker samme type latterliggjøring som media/eliten har brukt i 70 år, nesten ordrett, og så er du livredd for at media/eliten skal lure/hjernevaske deg. :grin:

Jeg bare ber deg legge fram noen bevis. Inntil da går dette under kategorien “utrolige historier”.

Deler av den ene gir meg veldig følelsen av å se en speisa, nonfigurativ versjon av den italienske tegnefilmen “Streken”:

Det ville vel heller vært en utrolig historie hvis vi var helt alene i universet!

Det finnes mengder med bevis, hva vil du ha?
Vil du ha øyevitneskildringer, høytstående militære, soldater, politifolk, politikere eller forskere som står fram? Duger videoer, fotografier, dokumenter eller ukjent materiale som bevis? Alt dette kan legges fram, et eksempel er dokumentet under.

Grafen eller streken på videoen viser bare styrken på signalet/radarekkoet man får fra objektet.

1 Like

I dagens digitaliserte verden duger ikke fotografier. Ei heller skjermbilder fra det militær-industrielle kompleks.

Ja, det kan fungere. Så hvor er det?

Nei. Det er realiteten til det motsatte er bevist. “I menneskehetens historie har det vært utallige guddommer. Det er utrolig at ikke minst en har eksistert” er ikke et bevis. “Med tanke på hvor mange atomer det finnes i en loff ville det vært rart om ikke ett snakket spansk” feks. Antall muslimer i verden er ikke et bevis for at Mohammed hadde en flyvende hest for å si det sånn.

Så du dokumentet fra general Twining? Astronom og computer scientist Jacques Vallée har dette materialet, du har jo selv sett videoen der han bekrefter dette.

Men kan ikke du legge fram bevis for at jorda er rund? Bilder og video duger ikke, uttalelser fra politikere, forskere, astronauter og matematikere duger heller ikke for de kan være betalt av det militære industrielle komplekset. Nå må jeg på jobb, og siden du ikke jobber kan du lete fram bevisene, venter i spenning… :slightly_smiling_face:

Han sier han skal legge de fram for en uavhengige forskere. Da venter man på resultatet og ikke hopper på den konklusjonen man ønsker seg.

Jeg er desverre opptatt med å bevise at enhjørninger eksisterer.

Hvor har du det fra?

1 Like

“Some refused to allow the dream to die, hoping against hope that the monoliths are a sign of alien life, or perhaps will usher in the “next age” of enlightenment for mankind – anything but a guerilla marketing campaign”

Dette var et hypotetisk spørsmål, for hvis du skal bevise at jorden er rund er du avhengig av vitenskapsfolk, forskere, astronomer, matematikere osv, og alt du vet om vårt univers kommer fra disse smarte menneskene.

All teknologi du omgir deg med har du “fått fra andre”, klærne du bruker, maten du spiser, bilen du kjører og PC-en du skriver/kverulerer på. Kort sagt, du vet ingen ting, du lager ingenting, du kan ingenting, du er en gratispassasjer som er så heldig at du får lov til å sitte på.

1 Like

Jeg oppfant ull på 80 tallet. Har du ikke fått med deg det? Ser at du nå forsøker deg på latterlige hersketeknikker som passer best på Essostasjonen på Kløfta. Så da er det jo bare å håpe at en UFO kommer å plukker deg opp. Eller at en enhjørning fjerner hemmoridene dine.

1 Like

Det jeg skrev passer svært godt på deg og alle andre mennesker, bortsett fra noen få genier som har løftet hele menneskeheten opp og fram!

Du framstår nå som en svær forvirret person.

Og du snakker om hersketeknikk!? :grin: