Nyheter MDTV Forum Om Doner

Brasiliansk politiker får "koronavaksine" live på TV

Enda en video som viser helt “autentisk vaksinering” av en politiker. Den føyer seg inn i en lang rekke tilfeller av maktmennesker som har fått en helt ekte koronavaksine. :wink:

1 Like

For en tapper kvinne som går foran som et godt forbilde, og viser vaksineskeptikerne at vaksinen er helt trygg.

1 Like

Det blir alt for konspiratorisk å tro at politikere som blir vaksinert er “vaksinert”. Det er en grunn til at Julian Assange og andre som hacker hemmelighetsstemplede dokumenter får livsvarig fengsel eller mange år fengsel, det er fordi myndighetee i de landene vet at det er enkelt å hacke hva som helst. Ved å gi lange straffer sier de fra at “du får lang straff om du avslører oss”. Men å avsløre en eventuell saltvannsoppløsning i “vaksinene” til politikere gir ikke livsvarig fengsel, det gir Puliterpris. Så de får vaksiner, ikke “vaksiner”

Så du egentlig videoen? Så du nøye på injeksjonen? Poenget var at sprøyta var tom. Det var ikke noe saltvann i den, og heller ikke noe annet.

1 Like

Eh … Hva slags verden er det egentlig du lever i? Hvor naiv går det an å bli?

Jeg så. Nå har det seg slik at jeg har en ca nøyaktig lik sprøyte i huset. En vaksinedose er ca 0,3 ml, og i en slik sprøyte betyr det at stemplet i sprøyta skulle blitt trukket nesten to cm. Her ble det trukket null cm. Sprøyta var tom. Nå har det seg slik at jeg også har en forsker og forskningleder i huset, ja i samme husstanden. Hennes forklaring er at her må vi vite kontekst. Dette kunne være en demonstrasjon eller noe, kanskje en seremoni for vise at en coronavaksine settes på dette viset, men fordi vedkommende var vaksinert fra før, ble det ikke satt en dose. Vi må altså se hele innslaget og få det oversatt fra portugisisk for å vite hva som skjedde her. Var det en reell vaksinering så var den rigget og falsk.

Og når det gjelder naiviteten min. Jeg er i utgangspunktet den koronatiltaksskeptiske, like mye som deg. Om media får tak i at det settes saltvann i stedet for vaksine på politikere, så holder de IKKE kjeft om det! Ikke tipp over kanten og se spøkelser på høylys dag.

Ditt syn på media er altså at det er en uavhengig, upartisk “vaktbikkje” som hele tiden går makta etter i sømmene, og utelukkende er opptatt av redelighet, sannhet og det beste for folk flest?

Mitt syn på media er som følger: Media har EIERE (Schibsted, Aller Media, Edda Media, osv.). Reuters, AP og andre nyhetsbyråer har også EIERE.

Medias jobb er å gjøre det som er profitabelt for eierne. Dvs: Lage den propagandaen som sementerer eiernes makt, og som øker inntjeningen deres.

Washington Post er f.eks. eid av Jeff Bezos, som tjener stort på koronarestriksjoner. Er det da sannsynlig at WP kommer til å skrive noe negativt om koronarestriksjoner?

1 Like

Arnold fikk også “vaksinen”:

Amazone tilbyr seg å distribuere…
akkurat når du trodde det ikke kunne bli mer creepy😂

2 Likes

Dette emnet ble automatisk lukket etter 5 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.