Nyheter MDTV Forum Om Doner

Bill Clinton fløy med "Lolita Express" til Oslo og møtte Bondevik

Originalt publisert på https://steigan.no/2019/08/bill-clinton-floy-med-lolita-express-til-oslo-og-motte-bondevik/

Loggboka fra det famøse jetflyet til Jeffrey Epstein, flyet med det passende tilnavnet «Lolita Express», viser at Bill Clinton brukte det da han besøkte Norge i november 2003 for å møte daværende statsminister Kjell Magne Bondevik. Dette skrev Aftenposten 11. juli 2019. Utdrag av loggen som viser norgesbesøket i gult. Kilde: Aftenposten. Clinton var i…

Begynner å minne om Ludvig XVI av Frankrike dette her. Trodde jentene var fra flyktningleire, men så er de vanlige amerikanske jenter. Solnedgangskongen hadde vel også håndlangere som hentet inn jenter for seg. Tror de kjørte rundt i Paris gater og tilbød godt med kontanter for de som ville bli med til park-palasset, slik jeg diffust husker historien. Så historien gjentar seg. Håper disse folka lider samme skjebne som solnedgangskongen, og at vi kan få slutt på herreveldet deres.

Fysj, å gi så mye penger til disse folka, mens Bongard ikke fikk ei krone for å utrede lommedemokratiet. Så nå begynner det vel å demre hva slags folk våre politikere strør ut penger for, mens Bongard, Norges mest grepa kar, ikke får ei krone…

ja nå er det kansje ikke så ubegripelig og uforståelig lengre, hvordan en norsk topppolitiker kan være helt imot militær intervensjon ene dagen , og så veldig for å bombe et land sønder og sammen 24 timer senere.
Balla i skrustikke og gulerot i kjeften tar vel autonomien fra selv den beste, og når folk i utgangspunktet ikke har en eneste moralsk eller etisk skruppel…
Ja da kan vi vel ikke forvente annet. Det eneste man kan håpe på er at nok folk har våkna nok til å se det og ikke lider av 3 minutters hukommelse.

Jason Lanier er en dritt han også. Han var en av de som med sin entusiasme fikk meg til å gå over fra Canon til Sony, men nå har jeg satt meg inn i saken, og han er den samme sleske fyren som Bill Clinton. Clinton har jeg aldri likt, men hvordan jeg kunne ha tillit til Lanier, forstår jeg ikke nå?

Uansett, vi mennesker er predisponerte til å gjøre psykopater til våre ledere, og meritokratiet vårt er skreddersydd for slike folk. Kun gjennom et inngruppe-demokrati kan vi få has på denne leie tendensen.

Vi gir ikke penger, som sådan, vi bare overlater til dem å trykke en passelig mengde. Hva de bruke dem til, er utenfor vår kontroll.

Det er ikke utenkelig at Bondevik faktisk hadde nok av dem , til å bli syk. Og gå ut av politikken.
Vannskillet går sannsynligvis der. Om ku-vendingen ender i at en går ut av politikken, eller rykker opp i internasjonal liga/ får direktørjobb i et tidligere statlig selskap.