Nyheter MDTV Forum Om Doner

Bilderberg-gruppens lange armer

Originalt publisert på https://steigan.no/2019/06/bilderberg-gruppens-lange-armer/

Av Manlio Dinucci. I de siste årene er det blitt skrevet mange latterlige historier om Bilderberg-gruppen. Men ser man nærmere på dokumentene er det mulig å sette sammen et troverdig bilde. Tallrike forskere har arbeidet med dette. Gruppen er absolutt ikke noen slags verdensregjering, men et nettverk med innflytelse, sammensatt av CIA og MI6. Og…

5 Likes

Det er alltid fornøyelig å se hvor langt folket er villig til å svelge unna de sykeste konspi-teroier for IKKE selv å bli kalt en konspi-teoretiker. Feks den offisielle 9/11 -versjonen. Den er så klein, så umulig på alle tenkelige måter at Askeladden som kappåt med trollet er minst like sannsynlig historie. Men folket er altså dressert inn i en tilværelse av kognitiv dissonans. Det er tydeligvis langt å foretrekke å svelge kamelkaravaner og CIA-sprøyt enn å bli putta i båsen som the postage stamp consensus har snekra til oss :wink: Så Bilderbergerne kan holde på helt i fred. Folket - de fleste aner ikke at Bilderbergergroup finnes - kjøper glatt at deler av vestlig maktelite møtes i 3-4 dager for å diskutere golfhandicappet sitt og de nyeste elskerinnene. “Krig og fred og sånn” skjer selvsagt i demokratiske fora. :wink:

5 Likes

Klassekampen hadde en leder om Bilderberg.

Det virker som Martin Wolf fra Financial Times ble sjokkert over innholdet på konferansen

4 Likes

Det er da ingen konspirasjonsteori at Bilderberg er en verdensregjering, det er noe grunnleggerne selv bekrefter samt at det er de som velger ut personer til alle toppstillinger i Europa og ikke folket så så mange feilaktig tror.
Ingen har blitt presidenter, statsministere osv uten først å ha vært innom Bilderberg. En presse som gjør alt for å skjule super møtene de selv deltar i.

Folkevalgte blander seg med presse og stor kapital og lar de utforme politikken.

Så hva er Bilderberg ? Det er heller ingen hemmelighet. Bilderberg er Illuminatis avdeling for Europa, CFR heter USAs avdeling.
Så har vi de andre mindre Illuminati avdelingen som Club og Rome, Committee of 300, Bohemian Grove, Trilateral Commision

Mange tror at Norge er en selvstendig nasjon, en freds-nasjon som skaper fred i hele verden med flinke politikere som folket har valgt.

Fakta er at vi sa nei til å la oss styre av overnasjonale organ i folkeavstemninger i 72 og 94, de gav dem faen i og nå blir vi helt og holdent styrt fra utlandet, allerede i 2015 skrev E24 at politikerne, regjering og Storting ikke hadde noen funksjon lenger, hele landet blir styrt av EU direktiver og diktert fra utlandet.

Myron Fagan exposes the Illuminati/CFR [1967]

4 Likes

Hvis en sier at “hele det parlamentariske systemert er korrupt, og det representative demokratiet er bare et spill”, synes mange at det blir å gå for langt. Politikerne representerer da folket må vite, og gjør så godt de kan for folk og land. Men hvis en ser på de samlede politiske beslutningene som tas igjennom en regjeringsperiode, eller over tiår, så ser en at de kommer storkapitalen til gode og ikke arbeidstakerne og folket.

For uansett en setter sammen en regjering av partier på det norske politiske valg-barometeret, vil deres samlede politiske beslutninger dreie politikken til høyre til storkapitalens fordel. Når vi snakker om SV, feks når SV satt i regjering ble barnehagene privatisert. Solheim anbefalte den “humanitære bombingen” i Jugoslavia. SV og Solhjell stilte seg bak NATOS krig mot Libya, og som lesere av alt venstre media vet var imperialistiske kriger.

Solhjell var invitert og takket ja til å delta i Bilderberg-konferansen med Kissinger og Pompeo. For mange overbeviste SV velgere var det en umulig tanke, for SV står da for Sosialistisk Venstreparti?. Men den globale storkapitalen har sine agenter i alle politiske partier av betydning. Skulle den globale storkapitalen ha sine agenter også i SV? Ja, for SV var et 10-15% parti bare for bare noen år tilbake.

Og Solhjell deltar nå på den globale storkapitalens offisielle konferanse Bilderberg-konferansen. I sin politiske karriere tjener de den globale storkapitalen på en fordekt måte, og etter den politiske karrieren er over tjener de den skamløst åpenlyst, det ser en med mange norske politikere. Det er da en ser at påstanden om at hele det parlamentariske systemet er korrupt, og den representative demokratiet bare et spill, blir åpenbar.

5 Likes

Om jeg kunne skulle jeg ha gitt deg 100 likes for denne kommentaren (må faktisk vente i 8 timer for å gi deg den ene jeg kan :grin: Du har så rett i at folk er uvitende. Selv plager det meg ikke lenger når jeg blir kalla konspirasjonsteoretiker men heller takker for kompliment.
Marita

1 Like

Jeg blir veldig nysgjerrig på hvorfor du må vente i x antall timer for å kommentere/trykke liker? Så du nevnte det tidligere også. :slight_smile:

2 Likes

Jeg er ikke gjerrig med likes. Selv kommentarer jeg er uenig med liker jeg.

1. for å vise at jeg setter pris på debatt
  2. for å gi meg noe å tenke på jeg muligens ikke engang har vurdert og dermed lærer noe nytt.
  3. Folk som sprer humor definitivt fortjener likes :wink:
    Marita p.s. 1 time igjen å vente :laughing:
1 Like

Ok, så du har bare fått et visst antall likes å bruke pr time ell dag? Har aldri testa det :slight_smile:

2 Likes

Ja, 50 per dag. Veldig lite synes nå jeg. Det er mange synspunkter. Mye jeg aldri har tenkt over eller hørt om og mange som deler tanker og meninger. 50 er for lite å gi. Kanskje vil folk være mer aktive om de ser at det er folk som liker selv om de er uenig. Mangfold av syn holder på å dø ut i vår nye hverdag (min mening). Må jo si at jeg har kommet over to da som jeg ikke gidder bruke tid på å lese uten å nevne hvem de er.
P.S. en liten tilståelse: av og til later jeg som jeg ikke er enig bare fordi jeg liker å se ekte engasjement. Det er for lite av det også i vår hverdag. hysj :wink:
Marita

2 Likes