Nyheter MDTV Forum Om Doner

Biden-familiens og andre demokraters plyndringstokt i Ukraina

Originalt publisert på https://steigan.no/2019/11/biden-familiens-og-andre-demokraters-plyndringstokt-i-ukraina/

Korrupsjon, korrupsjon og atter korrupsjon. En samtale med Israel Shamir der Oleg Tsarev avslører den påståtte identiteten til «Trump/Ukraina Varsleren». Ledende demokrater er involvert i plyndringen av Ukraina: med nye frontfigurer og uekte kontoer. Den mystiske ‘varsleren’ hvis rapport hadde sluppet ut med forfalskninger er navngitt i det eksklusive intervjuet som ble gitt til Unz…

3 Likes

Jeg har en ubehagelig følelse av at denne artikkelen ikke holder vanlig god Steigan.no-standard.

Det var da leit - følelser er så vanskelig å debattere. Hvis du skulle finne noe mer konkret, så hadde det vært noe. Ellers er jeg helt sikker på at du heller burde ha tidd still.

2 Likes

Om denne artikkelen er faktabasert gir den i seg selv full forståelse for det spill som går for seg over dammen i öyeblikket. Ikke bare er Demokratenes ansikte på spill her men i stor grad deler av eliten med IMF i spissen. Ikke rart det kjempes med å undergrave Trump som vil ha en “investigation” av Ukraina overföringene. Amerikanske skattekroner er i stor grad misbrukt om artikkelen er basert på virkelighet. Blir dette bekreftet er mye på spill.

3 Likes

??

Uten å lese Unz Review skjønner jeg at de er bunnen av nettmedia. På en skala 1-5 (1=høyreekstremist og 5=vestreektremist)
er Unz Review = 1

Det er flere enn de overnevnte som taper på denne komi-tragedien. For mens hele den vestlige pressen har øyene på dette spetakkelet, går USA overende. Og det fortere enn du kan stave “impeachment”.

1 Like

Sjekk opp Israel Shamir. Han er en infiltratør og intel agent som skriver løgn, disinfo og villedninger når det passer han Israel.
Han har vært i Norge og samarbeidet med Friheten, derav kontakten med Knut Lindtner , red av Derimot.
Det er Derimots svake punkt.

image
Oleg Tsarev og Israel Shamir (intervjuer) på krim.

En eksplosiv politisk thriller, og jeg gleder meg til oppfølgeren! (Og oversetteren bærer et flott navn.)

Denne historia er verdig en eigen artikkel. Forbindelsen Ukraina-Syria var ny for meg, men et søk med stikkordene Ukraina og Syria viser at Pål Steigan har skrevet litt om dette “før min tid”. Fikk styrket min intuisjon om at Hillary Clinton som president ville betydd en enda større katastrofe for Syria.

Ron Keeva Unz (Wikipedia)

Born in California (20th September, 1961), to a Ukrainian-Jewish immigrant, Unz was raised in a Yiddish-speaking household.

Project for the New American Century (Wikipedia)

The Project for the New American Century (PNAC) was a neoconservative think tank based in Washington, D.C. that focused on United States foreign policy [les: Israel].
(…)
In 1998, Kristol and Kagan advocated regime change in Iraq [les: til fordel for Israel] throughout the Iraq disarmament process through articles that were published in the New York Times. Following perceived Iraqi unwillingness to co-operate with UN weapons inspections, core members of the PNAC including Richard Perle, Paul Wolfowitz, R. James Woolsey, Elliot Abrams, Donald Rumsfeld, Robert Zoellick, and John Bolton were among the signatories of an open letter initiated by the PNAC to President Bill Clinton calling for the removal of Saddam Hussein [les: til fordel for Israel].

1. Hvorfor skal alle som leser din kommentar sjekke opp herr Shamir når du - en som liksom har sjekket saken grundig - bare kan henvise til den mest fellende kritikken av ham?
  2. Her intervjues Oleg Tsarev. Intervjuet er åpent om Tsarev’s politiske rolle, og det han formidler setter ikke sionister i et fordelaktig lys.
  3. Både Unz.com og Derimot.no ser ut til å være kritiske til Israel. De blir altså godt lurt av denne Israel Shamir?
1 Like

Da du skrev det, så tenkte jeg på noe jeg hadde reagert på på derimot, og ganske riktig, det var dette.
I dag leste jeg denne artikkelen, og så den videoen. Noe som går igjen er “Maimonides”

Maimonides’ Mishneh Torah is considered by Jews even today as one of the chief authoritative codifications of Jewish law and ethics ( se avsnitt influence )
Se Rambam eller Maimonides.
His fourteen-volume Mishneh Torah still carries significant canonical authority as a codification of Talmudic law.

Israel Shamir
ble stengt ute av Klassekampen da han ikke ville slutte seg til debattredaktørens fordømmelse av Knut Hamsun

• ifølge wikipedia.
    Så hva er det egentlig han infilterer?

Denne artikkelen reagerte jeg på, siden den kolliderer vel med Solsjenitsyn.

Dette leste jeg et annet sted :
“To many outside observers, the Russian revolution looked like a Jewish conspiracy, especially when it was followed by Jewish-led revolutionary outbreaks in much of central Europe. The leadership of the Bolshevik Party had a preponderance of Jews and included Litvinov (real name Wallach), Liadov (Mandelshtam), Shklovsky, Saltz, Gusev (Drabkin), Zemliachka (Salkind), Helena Rozmirovich, Serafima Gopner, Yaroslavsky (Gubelman), Yaklovlev (Epstein), Riaznov (Goldendach), Uritsky and Larin. Of the seven members of the Politburo, the inner cabinet of the country, four, Trotsky (Bronstein), Zinoviev (Radomsky), Kamenev (Rosenfeld) and Sverdlov, were Jews.”

Alexandr Solzhenitsyn :
“You must understand, the leading Bolsheviks who took over Russia were not Russians. They hated Russians. They hated Christians. Driven by ethnic hatred, they tortured and slaughtered millions of Russians without a shred of human remorse. It cannot be overstated. Bolshevism committed the greatest human slaughter of all time. The fact that most of the world is ignorant and uncaring about this enormous crime is proof that the global media is in the hands of the perpetrators.” –

1 Like

Jeg leste artikkelen. Usammenhengende vrøvl og bortkastet tid.

Ackerman held fram: «Då Lenin og Trotskij tok makta i november 1917, tok Schiff straks avstand frå dei, sette stopp for fleire lån, starta å finansiere anti-bolsjevikiske grupper, og til og med kravde at bolsjevikane skulle betale tilbake noko av pengane han hadde lånt til Kerenskij».

Jeg vet ikke hvem som står bak bloggen, men gud fader for et hjernedødt helvete som det må være :slight_smile:
Dette ska være “beviset” på at Trotsky ikke mottok støtte fra Schiff og Wall street?
Milde himmel den bloggerne kommer virkelig 50 øre tilkortes på ei halv krone.

Wikipedia: "Historically speaking, the term “neoconservative” refers to those who made the ideological journey from the [anti-Stalinist left] to the camp of [American conservatism] during the 1960s and 1970s.[[4]] The movement had its intellectual roots in the Jewish monthly review magazine *[Commentary] , edited by [Norman Podhoretz] and published by the [American Jewish Committee] They spoke out against the New Left and in that way helped define the movement.[[7]]…

Dette har ingenting med deep state å gjøre. Mer en diskusjonklubb.
Israel Shamir er bare en Jøde med personlig integritet

La oss ta det med en klype salt. Men navnene var jødiske.
George H. W. Bush er tysk nazist (George Scherff). Han ble ikke Amerikaner (opplagt) av å bli adoptert. Han ble JKF morder. I alt media omtalt som henrettet for 9/11 og landsvik. The Clintons drev Mord AS sammen med George H. W. Bush. Norge står dem ganske nært.

Fortsatt går diskusjonen høy i Russland om hvem som stod bak mordet på Tzarfamilien. Sannheten her vil føre til at historien må omskrives.
(I min versjon, si dem som idag støtter Poroshenko)

Du kalte unz.com et høyreekstremistisk nettsted, og det eneste du henviste til var dette:

Da må man tolke deg dithen at du mener det å kalle PNAC pro-israelsk er en tilstrekkelig indikasjon på høyreekstremisme.

–OK. Først må man minne om at rollen til unz.com er å publisere intervjuet til Israel Shamir (som du sier har personlig integritet), og at det er Oleg Tsarev som kommer med påstanden nedenfor.

Fra The Plundering of Ukraine by Corrupt American Democrats:
“Woolsey is a neocon, a member of the Project for the New American Century (PNAC), pro-Israel think-tank, and a man who relentlessly pushed for Iraq war.”

Du skal jo få innbille deg det du vil om det uvisste, “kjell108”, men det er greit å holde seg innenfor logikkens verden om det man vet. Så nei - en uttalelse av Oleg Tsarev, gjengitt av Israel Shamir, og så publisert av unz.com, gir ikke grunnlag for å kalle unz.com et høyreekstremistisk nettsted.

Når det gjelder spørsmålet om PNAC er pro-israelske, så burde ikke det være kontroversielt. Å være “neokonservativ” - som du liksom bruker som motargument - står ikke i motsetning til å være pro-israelsk. Mer saksing fra Wikipedia:

Neoconservatism (commonly shortened to neocon when labelling its adherents) is a political movement born in the United States during the 1960s among liberal hawks who became disenchanted with the increasingly pacifist foreign policy of the Democratic Party, and the growing New Left and counterculture, in particular the Vietnam protests.

Of the twenty-five people who signed PNAC’s founding statement of principles, ten went on to serve in the administration of U.S. President George W. Bush, including Dick Cheney, Donald Rumsfeld, and Paul Wolfowitz. Observers such as Irwin Stelzer and Dave Grondin have suggested that the PNAC played a key role in shaping the foreign policy of the Bush Administration, particularly in building support for the Iraq War.

Irak-krigens fremste motiv var israelsk sikkerhetspolitikk. Men jeg gidder ikke grunngi den påstanden, så du kan få si at jeg innbiller meg det.

1 Like

Unz Review har daglige nyheter. Hva Unz Review er høyre - venstre for er basert på hva Unz Review formidler. Det er interessant hvis kommentatorene her ikke vet hva som er høyre / venstre.

I rest my case, your honour!

http://www.unz.com/author/philip-giraldi/
900? artikler (antagelig) av Philip Giraldi on Unz.com

La oss si 100 artikler … siden jeg ikke har sjekket referanse for referanse.
Nå kan du gi oss en referanse på at anti-semittiske UNZ er “venstre”

[Israel’s Many Wars
PHILIP GIRALDI • SEPTEMBER 3, 2019

[Does Israel Interfere in American Elections?]Ask Congresswoman Rashida Tlaib
Philip Giraldi August 27, 2019

Hvorfor skal det når jeg ikke har påstått det?

Jeg kritiserte påstanden unz.com er høyreekstremt fordi de publiserte et intervju av Israel Shamir der Oleg Tsarev kalte PNAC pro-israelsk”.

Om unz.com kritiserer jødemakta, så sier jeg bare keep up the good work!

Meg selv
(1=høyreekstremist og 5=vestreektremist) er Unz Review = 1

Så svarer du at du ikke har påstått noe som helst når du beknekter at UNZ er høyre-ekstrem, Unz var som kjent tidligere kandidat i California (jfr Swartzenegger)
Hans filosofi er mein kampf