Nyheter MDTV Forum Om Doner

Betalingsmur eller lydmur? Valget er ditt.

Originalt publisert på https://steigan.no/2018/12/betalingsmur-eller-lydmur-valget-er-ditt/

Av Eva Thomassen. Dagens mediemangfold skjemmes av mangel på elementær journalistisk yrkesstolthet. Ser man seg som en samfunnsrefser og en tilhenger av ferske nyheter er lydmur bedre enn betalingsmur. Det er blitt sånn i medielandskapet i Norge at man får servert statsminister Solberg i pene kjoler og stjerner i blikket motta priser for arbeidet hun…

Steigan, har du noe kontonummer for de av oss som vil støtte uten å bruke nettløsningen her?

Jeg har i min tid jobba svært mange timer gratis for avisa Klassekampen, jeg er aksjeeier, men “tar” ikke i den lengre! Men gratis arbeide var det nok ikke. I alle disse årene måte jeg også arbeide, skaffe mat og drikke for å kunne gå på dørene å selge Klassekampen, stå på stends for å skaffe abonnementer og selge. Men hva i svarte svingene! Avisa Klassekampen av i dag, er jo ikke den avisa som jeg la ned mengder av timer i gratisarbeid til! Ja, jeg er sint og forbanna av å bli til de grader lurt og sveket. Likevel gir jeg ikke opp og skal vurdere å støtte Steigan.no men vil først ha litt erfaring med prosjektet til min tidligere partileder. Inntrykket så langt er bra og han var en god venn av Asbjørn. Da så! :thinking::thinking::tea:, Grønn te for å gi magen ro.

@Eva_Thomassen
Takk!

Jeg savner flere “dikatorer” i kommentar-feltet. DET hadde vært et godt bidrag, synes nå jeg.
Uten kommentarfelt, dør internett-aviser, og tomme felt er knapt bedre.