Nyheter MDTV Forum Om Doner

Benjamin Netanyahu tiltalt for korrupsjon og svindel

Bibi står nærmere Trump og ikke minst Kushner. Du drømmer hvis du tror det er mulig å skille sekulær og religøs jøde på den måten. I hvertfall ikke på dette tidspunktet.

1 Like

Dere diskuterer Israel som om det er ekte demokratisk og at det betyr noe hvem som blir valgt. Dette stemmer ikke, det har aldri betydd noe hvem som sitter på makta der. Dypstaten er dypere der enn selv USA.

1 Like

Du har nok rett i det, men hver aktør har sin egen agenda. Det er jo derfor de er med. Nuttyahoo har satset på de ortodokse, og nå fanger vel bordet. Eller så ser vi han snart i USA, tipper jeg. Innvilget politisk asyl.

2 Likes

Hele gjengen er jo dobbeltborgere eller mer, så de slipper unna uansett. Blir overrasket hvis noen blir dømt for noe. Men selv om de blir dømt gjør ikke det noe for det jeg bryr meg om, palestinernes sak.

1 Like

Jeg er redd at verden glatt ofrer vest-bredden, for følesen av fred.

1 Like

Verden har snart ikke mer de skulle sagt om noen ting. Så mye rart som blir sagt. Jeg håper bare at neste valgte i Israel skjønner at landet ikke har en fremtid som stor-israel.

1 Like

Joda, men de liker fortsatt blod og organer til sine fiender og elsker fortsatt prosjekt Eretz Yisrael Hashlema. Folk tror de bare vil ha store deler av MØ mens målet egentlig er hele jorda. MØ er bare begynnelsen.

Du har enda ikke skjønt at de ortodokse ønsker at Israel ikke skal eksistere før Messiah vender tilbake. Du tror at de ortodokse annerkjenner “Israel” og Bibi
“Å leve i eksil er vår skjebne”
(de annerkjenner ikke at Israel eksisterer)

Ortodokse er nærmest det samme som folk som ikke kan Engelsk, som kler seg som om de kommer fra et sted i Russland, og som har mindre å rutte med enn svarte i USA

10-15% er ortodoks i Israel (etter hodet). Det er folk som nekter militærtjeneste (annerkjenner ikke Israel)

Den som lar sine øyne hvile på en kvinne kommer til helvete … eller noe slikt

Bruk øyenene.
De som tok seg av Putin (som Kristen) var ortodokse jøder. Putin er evig takknemlig. Kristendom var uglesett på den tiden

" Folk tror de bare vil ha store deler av MØ mens målet egentlig er hele jorda"
Planen er nok at 4 av dine 5 barn (i framtiden) skal destrueres. Det er ikke de ortodokse som har den planen. De ser på seg selv som misjonærer.

VK2 -> 20 millioner russere
VK3 -> 3000 millioner (jorden skal da være ødelagt - idag betyr det hungersnød i byene)
Israel vil bli destruert … sa Kissinger

Alliansen mot VK3 er Trump+Putin+Xi
Ukraina dreide seg om å ta Krim fra Russland som første skritt i VK3. Det var det som Soros’ plan

1 Like

Om din kommentar er myntet på meg kan jeg ikke annet enn å henvise til tidligere kommentarer jeg har skrevet.
Ikke fortell meg hva jeg tror og vet. Det vet jeg bedre enn du gjør :wink:

1 Like

De ortodokse er jo anti-sionister (unntak finnes)

De er anti-sionister
Er de Messsiah Judea-Kristne? Fullt mulig.

1 Like

Du har ikke fått med deg da hvordan Bibi tar imot penger fra dem for å fremskynde den messiah de venter på?
Selv blant de ortodokse finnes motparter. De som støtter fullt ut og de som tar avstand.

1 Like

De fleste kan bruke egne øyne, og observere hvem som er anstendige folk, slik som video overfor. Politifolk kan det. De klarer å gjenkjenne skurker.

“Den som lar sine øyne hvile på en kvinne kommer til helvete … eller noe slikt”

1 Like

Det er en video? Jeg ser bare en tom hvit boks på skjermen her. Kan du prøve dele igjen? Jeg vil veldig gjerne se den.

1 Like
1 Like

" מוטי שטיינמץ - צאינה וראינה - ישיבה עטרת שלמה | Motty Steinmetz"
Innholdet dreier seg opplagd om hva slags “dyder” de dyrker der, og hva som vil skje med føste LGBTQ som kommer inn der?

1 Like

Israeli immigrant
-We have been manipulated and used

1 Like

Ortodokse israelere har langt mindre inntekt enn sekulære israelere.

1 Like

Det er fordi Israel ble kreert av sionister og ikke av jøder. Hvilket også er hvorfor de presser troende jøder til å tjenestegjøre i IDF og banker opp Rabbis som taler mot dem

2 Likes

Interessant å se hvor lite konsensus det er på steigan.no om Israel. 50% mener at Israel ligger mellom Nord-Korea og Antarktis? :wink:

Tråden " Er partiet Rødt for å dele Syria i …"
forteller at steigan.no brukes som en hub for å spre disinfo av skeptikere.

Hva er “disinfo” her ?

https://www.mytub.org
thormothr is responsible for this webpage is an understatement. Gaslighting Using persistent denial, misdirection, contradiction, and lying, it attempts to destabilize the victim and delegitimize the victim’s belief.

Han bekreftet at nettsted tilhørte han.

Dette er “rett” profil sier han:

Ok. Men jeg tviler på at han ligner på det. Den første linken til Twitter-kontoen ligner mere på hva jeg forventer. Vær obs på at det bildet er 6 år gammelt?
Tenkt Hunter Biden … en drøm for unge jenter.

1 Like