Nyheter MDTV Forum Om Doner

«Assad-vennlig»? Er ikke det snart ute på dato som argument?

Originalt publisert på https://steigan.no/2019/12/assad-vennlig-er-ikke-det-snart-ute-pa-dato-som-argument/

Av Eva Thomassen. Det er tydeligvis ikke gått ut på dato å bruke «Assad-vennlig» som argument, slik Jan Bojer Vindheim gjør i sitt tilsvar til meg. Men, hvem er Assad? Litt oppfriskning forteller oss at han er president i den suverene staten Syria, med sete i FN. Syria har en grunnlov, en nasjonalforsamling og en…

5 Likes

Jeg leste motsvaret til denne Vindheim. Det han gjør er en gammel hersketeknikk, som historisk stort sett har blitt brukt imot kvinner, barn og mennesker med lite utdannelse. Dette er svært nedlatende og vanskelig å ikke reagere på. Han svarer ikke, han gir en nedlatende beskrivelse av Eva Thomassen sine motiver, som han i klare ordelag sier skyldes at hun er emosjonell. Han forsøker å tegne et bilde av seg selv som den stoisk rolige voksne velutdannede verdensborgeren, som må “roe gemyttet” til en av disse følelsestyrte kvindene. Selv om disse hersketeknikkene er eldgamle så er de effektive virkemidler for å diskreditere sine meningsmotstandere.

2 Likes

Vindheim har mista det grepet han en gang kan ha hatt, og blitt en sur mainstream-papegøye. Må være alderen. Eller CIA :wink:

1 Like

Herlig å se hvordan Eva river propaganda papegøyenes røverhistorier og hersketeknikker i filler: Når jeg leser Evas artikler så smaker kaffen ekstra godt :slight_smile:

Her er de 3 beste informasjonskanalene av de 50 jeg følger daglig om Syria.
Her følger du krigen mot Syria minutt for minutt og meter for meter. :slight_smile:

Al-Masdar News

South Front

R&U Videos

1 Like

Men følger du overhodet ikke med på steigan.no kommentarer? Jeg får følelsen av at trollene har fripass her