Nyheter MDTV Forum Om Doner

Assad: – Kan Syrias hær bekjempe terrorisme i Frankrike uten å ha blitt invitert av deres regjering?

Originalt publisert på https://steigan.no/2019/11/assad-kan-syrias-haer-bekjempe-terrorisme-i-frankrike-uten-a-ha-blitt-invitert-av-deres-regjering/

Syrias president Bashar al-Assad har vært intervjuet at det franske magasinet Paris Match og han svarte på mange spørsmål knyttet til Frankrikes rolle i krigen mot Syria, kampen mot terrorismen, IS-terroristenes skjebne og andre spørsmål. Da han ble spurt om ikke de franske styrkene i Syria hadde rett til å hjelpe kurderne i kamp mot…

4 Likes

Kan man si det noe klarere enn dette? Ville Norge ga godtatt at Russland uten invitasjon hadde okkupert stavanger regionen med påskudd om å bekjempe terrorister?

Og derfor mener jeg at også Rødt skal ta avstand fra støtteerklæringer til SDF eller andre nettverk som ikke er på side med Syrias legitime regjering, som jeg har skrevet om i et annet innlegg her på Steigan. De må også fjerne sin erklæring om Assad’s regjering.

4 Likes

Intervjun med Assad verkar vara tagen från en engelsk översättning där “you” kan betyda “du” eller “ni”. Men en fransman skulle aldrig säga du utanför familjen eller den trängre vänkretsen varför det i intervjun borde ha stått “Ni”. Assad å sin sida skulle ha blivit dj-lt förolämpad om någon fransk journalist skulle ha duat honom - och förmodligen avbrutit intervjun!

Mot er ikke et kjennetegn ved vårt Ny-liberalistiske samfunn. I et Ny-liberalistisk samfunn slik det vi har nå i norge. Blir vi oppfordret til å være individualister, helt frem til regimet vårt sin politikk. Da skal vi marsjere i takt uten å stille spørsmål . De som stiller spørsmål ved at at det er typisk norsk å være god opplever sosial eksludering også kalt for ; No-platforming. Selv vokste jeg opp i en tid hvor jeg ble lært opp til at de med mot og integritet ikke fryktet å bli stående alene imot bermen. Nå er de fleste nordmenn berm som i taktfast marsj angriper ethvert mindretall og ingen slipper unna. Det værste er egentlig hvor stolte de blir av seg selv etter å ha stått i en stor gruppe og tatt noen som er mindre, eller svakere enn seg selv.

Det landet og det folket jeg vokste opp i og sammen med finnes ikke lenger. Det er en sorg jeg desverre må finne en måte å leve med.

1 Like

Jeg må ha gått glipp av den episoden av Tidsbonansa

kan du ha vært ute på en reise på det tidspunktet?

h0E554B8A

Kan det være at du snakker om et eller annet hjemland?
(legg merke til hvordan Dias dikter opp hva han er)

Jeg forstår ikke spørsmålet :slight_smile:

Spennende. Kunne du tenkt deg å utdype litt mer hva du mener jeg har diktet opp om meg selv? :upside_down_face:Funny-Fat-People-Faces-28-570x499

Før jeg svarer på ditt spørmål kan du svare på hvorfor du tror en “anemisk” person (hva legen bekrev meg som) er overvektig. Du dikter opp virkeligheten

Jeg tror ikke du er overvektig. Det der er et bilde jeg lastet ned fra internettet :slight_smile:

Det er andre gangen du oppfører deg som en idiot fra Ungarn, som svarer med karikaturer.
Du er kvalifisert for å bli slettet fra steigan.no for å poste for mye søppel.

Hvordan visste du det?

hvor leste du det? :upside_down_face:

Det er søppel-postinger, hvor innholdet er “hva du ikke tror”. Ingen bryr seg hva du tror og ikke tror.

Ingen? Har du holdt en avstemning uten å si ifra til meg? Urettferdig :smile:

Jeg venter fortsatt på å høre hva du er utdannet i, hva du har å bidrag med.

Det kommer jeg ikke til å fortelle deg, hva jeg er utdannet til. Finner du det irriterende? :upside_down_face:

Hva jeg har i bidrag med vet jeg ikke. Jeg forstår ikke spørsmålet. Det kan ha noe med min utdannelse å gjøre :wink:

hva du har å bidra med?
jeg ser ingenting av verdi. Du prater og prater og forstyrrer de andre … og later som om du betyr noe.

Aah. Ok. Nå forstår jeg. Kan det skyldes at du har rett i at jeg er en idiot tror du?:upside_down_face:

Ja nei det er ikke bra :neutral_face:

Når folk som ikke har jobbet i hele sitt liv … skal sitte på styremøte og bestemme … vel
Bedriftene kvitter seg med dem ved første anledning