Nyheter MDTV Forum Om Doner

Arrestasjonen av Ghislaine Maxwell

1 Like

Her burde norske etterforskere kjenne sin besøkelsestid og få klarhet i Mette Marit og Terje Rød Larsens innvolvering i dette nettverket

1 Like

Jeg vil ikke bli overrasket om hun dør under arrestasjonen. Ikke så ulikt hennes makker vil jeg tro.

Det er ett viktig spørsmål her. Som kan deles i to. Hvorfor dro hun ikke til Israel? Og hvorfor skjer dette nå?
Min teori er at hun ikke forsvant fordi oppdraget ikke var ferdig. USA er nå i en labil, men iscenesatt, situasjon. Begge presidentkandidatene kan muligens direkte innvolveres i Epsteins prosjekt. I hvertfall begge partiene. En avsløring av makten i denne situasjonen kan velte bordet og åpne veien for dypstatens kandidat

1 Like

"… I know who’s taking care of [Ghislaine Maxwell].

"I know it is the Rothschilds … And I’ll tell you how I know. Because Lady Rothschild is ready to kill me … she’s going to sue …

Maria Farmer i Whitney Webb intervju.

Donald Trump and Lynn de Rothschild.

En anonym kommentar under artikkelen.

Anonymous27 May 2020 at 21:36
LADY LYNN FORESTER DE ROTHSCHILD - 10 FACTS:

1. Lady Lynn de Rothschild’s close friends are said to have included Ghislaine Maxwell, Jeffrey Epstein, the Clintons and Alan Dershowitz.

2. She reportedly made threats against Ghislaine/Epstein sexual abuse survivor, Maria Farmer - including the threat of a lawsuit.
    https://aanirfan.blogspot.com/2020/05/maria-farmer-epstein-rothschilds.html

Mer fra Maria Farmer intervjuet :

"Then she goes on to tell me … she said … and she showed me. She had passports …

"She had a French passport, an English passport, an Israeli passport, an American passport, and there was one other - I’m trying to think of what the other one was …

"She said, ‘Because of my dad I’m a citizen of all these nations’ …

"So then, later … she said that the Rothschilds were the greatest protectors of her family.

https://aanirfan.blogspot.com/2020/05/maria-farmer-epstein-rothschilds.html

Det var ikke mulig å legge ut på den andre tråden. Må vente til noen andre har postet noe???

Dette emnet ble automatisk lukket etter 5 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.