Nyheter MDTV Forum Om Doner

Arbetare dör på jobbet – men borgarna vill inte rädda deras liv

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/03/arbetare-dor-pa-jobbet-men-borgarna-vill-inte-radda-deras-liv/

Det är som om hela Sverige tyst accepterat att vårt land ska byggas till priset av att arbetare, särskilt östeuropéer, offras. Av Kajsa Ekis Ekman. Han var byggarbetare och blev 38 år. Han föll från nionde våningen då han satte in fasadglas på Nya Karolinska i maj förra året. Han kom från Lettland och arbetade…

3 Likes

Kanskje hos de kristne, men ikke hos svenske sosialister, da de bare bryr seg om de ikke-svenske.

1 Like

Det er nok ingen tilfeldighet at Kajsa Ekis Ekman omhyggelig unngår å bruke ordet “mann” i artikkelen, og det faktum at det nesten utelukkende er menn som dør i arbeidssrelaterte ulykker. Behendig nok “glemmer” hun også at majoriteten av de forulykkede fortsatt er svenske, slik det alltid har vært, og når hun i tillegg klarer å legge all skyld på høyresiden i politikken (nevner for ordensskyld at jeg er anarkist selv), så er konklusjonen min klar: Dette har ingenting med kritisk og uavhengig journalistikk å gjøre. Kajsa Ekis Ekman er en seksistisk, anti-svensk og kvasi-sosialistisk propagandist og ser jeg et eneste ord til, fra hennes hånd i denne blekka, da mister steigan.no et betalende medlem.

1 Like

De siste trådene du kommenterte på var lukket, så jeg visste ikke annet råd en å finne en annen tråd.
Leste om det du skrev om Fiat systemet, og tenkte da å spørre om du tror det kan ha noe medå gjøre at de vil ha ting over på blockchain. Jeg har sett litt tidligere på det .

.Legger ved noen linker om du er interessert i å se litt rundt på de.

JPMorgan Extends Banking Services to Bitcoin Exchanges
Gemini, Coinbase are the bank’s first clients from the cryptocurrency industry

1 Like

Det kan godt være, men det har jeg ikke kompetanse til å uttale meg om. Opplysningen vedrørende FIAT-systemet har jeg fra et intervju James Corbett gjorde, med en kar jeg dessverre ikke husker navnet på. Jeg vil tro digitale penger blir det neste og at ulike aktører nå konkurrerer, om å komme opp med den beste løsningen.

1 Like