Nyheter MDTV Forum Om Doner

Annerledeslandet Belgia og politikkens “røde djevler”

Originalt publisert på https://steigan.no/2019/01/annerledeslandet-belgia-og-politikkens-rode-djevler/

Av Halvor Fjermeros. Det kommunistiske PTB i Belgia er det mest spennende partiet på venstresida i EU nå. De gjorde det sterkt i lokalvalg i høst, men prioriterer å styrke grasrotbevegelsene og å bygge egen organisasjon over en særegen revolusjonær partimodell. Dette er en utvidet versjon av en kronikk i Klassekampen (4.jan) med flere fakta rundt PTBs organisasjon. Det marxistiske arbeiderpartiet…

Så lenge dette partiet ikke blir sponset av globalister og tar avstand fra NATO, CIA, NGOer sponset av George Soros samt også tar avstand fra vold ønsker jeg dette partiet velkomment

Hadde AKP utviklet seg videre som et Kommunistisk parti og blitt voksent, så hadde vi også hatt et liknende parti i Norge. :wink:

Heisann, der er du tilbake jo .
Godt Nyttår.

Nei bare skyggen! (Spøkelse) :cyclone::eyes:

OK… Det er nok den virkelige deg under lakenet.
Jeg har hatt en veldig hyggelig dag, hadde kommunistbesøk, og har vært på kino sammen med denne kommunisten, som jeg også spiste middag med.
En diskusjon ble det også.

Hyggelig GK, ja du utvikler deg! Før i tiden, da sa man at et spøkelse har hjemsøkt Europa, nå er dette spøkelset blitt voksent og hjemsøker hele verden! Fy flate, hvordan skal det gå med den politiske barnelærdommen og gudsfrykten??? Jeg tror jeg trekker meg stille tilbake og stikker hodet fortsatt ned i Marxistisk kunnskap! Har egentlig ikke tid til å diskutere selv om det er både givende og morsomt! :eyes::cyclone::zipper_mouth_face:

Den er grei. Ha en fin kveld .