Nyheter MDTV Forum Om Doner

AMS-målerne for retten. Motstanderne ber om din støtte

Originalt publisert på https://steigan.no/2019/12/ams-malerne-for-retten-motstanderne-ber-om-din-stotte/

Aksjonen «Vi tar AMS-målerne for retten!» mobiliserer med sikte på å oppnå følgende: en rettslig kjennelse på at helse og miljø kan skades av strålingen fra AMS-målerne og derfor skal tas hensyn tilen rettslig kjennelse på at nettselskapene har plikt til å levere strøm selv om du nekter dem å installere en måler med mikrobølgesender…

9 Likes

Oppfordrer alle til å bli med. Vi skal være glad for at det fortsatt finnes folk som Einar Flydal i en ellers jevn sørpe av likegyldighet :wink:

4 Likes

Jeg skal støtte så fort jeg finner igjen lommeboka. Jeg har da ad-block. Og resten må de bare tro de vet.
Dette er en veldig viktig sak.

2 Likes

Jeg har valgt å støtte dette, selv om jeg er en fattiglus (etter norske forhold). Veldig viktig sak, ja - og vel verdt sine (mindre enn) tre kroner dagen!

1 Like

Regn deg blandt de priviligerte - nå har de nådd 148 % av måloppnåelsen. Så kan du fortelle barnebarna dine om det.
Forresten så er det ikke lenge siden sist jeg fikk kravbrev, med vedlagt søknad om hjelp til å skaffe annen bolig. Heldigvis var det bare et krav på renter av forskuddskatt på 210 kr. (selv om du ikke skal betale det, når selvangivelsen er inne , så må du betale inn på forskudd -ellers så beregner de 9% rente og tar bilen din). Jeg satser på at det er siste gangen, siden jeg er i ferd med å etablere et fast forhold til NAV. I hvertfall ett år til.

1 Like

Ja, det ville vært kjipt å ikke føle at man hadde noen del i dette viktige prosjektet. Det er virkelig viktig for ettertiden!

Men jeg er redd jeg må skryte til noen andres barnebarn om det, ettersom jeg mener å ha lest at det å ha barn er en absolutt nødvendig kvalifikasjon for seinere eksistens av barnebarn. (Jeg har et par-tre fadderbarn da, men det gjelds vel ikke).

Au da! Ja, skatteetaten må prioriteres og dulles med som en sjalu ektefelle, ellers blir det drama og utkastelse. Og NAV, ja … NAV oppfører seg etter alle solemerker best i faste forhold - etter at evig troskapsløfte er avgitt. (Men det sitter langt inne for NAV å forplikte seg)

2 Likes

Det er opp til deg. Du har ervervet en rett til å være “en signifikant andre” ved det, slik jeg ble opplært.

1 Like