Nyheter MDTV Forum Om Doner

Amazon-kartellet

Originalt publisert på https://steigan.no/2018/10/amazon-kartellet/

CIA og finanseliten manipulerer verden sammen. av Madita Hampe Amazon er et av de største transnasjonale selskapene, men har hatt et ganske dårlig image i mange år, noe som hovedsakelig skyldes selskapets nyliberale og lite bærekraftige økonomiske framgangsmåter. Mindre kjent er Amazons samarbeid med CIA og Pentagon. Midt i oktober avslørte en offentliggjørelse av dokumenter…

4 Likes

Amazon blir USAs største militære kontraktør:

2 Likes

Ikke rart at de hater gode folk som Assange og Snowden. De skjuler mye og vil ikke at folk skal få vite hvor innfløkt råttenskapen er. For en del år siden så jeg en dokumentarserie som avslørte systemet. Serien kalles Follow the Money. Den mest avslørende filmen ble fjernet. Den handlet om banksystemet og eierskap av bankene, inkludert The Federal Reserve. Der viste de hvordan de som eier bankene og mediene jobber hardt for å hjernevaske vanlig folk gjennom medienes makt. Det er snakk om direkte hypnose her (Mandela Effect er et av prosjektene). Vel verdt å se og merke seg om man finner filmen. Selv har jeg prøvd flere ganger å finne den igjen men som jeg sa, av hele serien, den filmen ser ut til å ha forsvunnet. Kanskje den er å finne i dypnettet men ikke på det normale nett. Jeg aner ærlig talt ikke.

2 Likes

Sant nok, dessverre.

Akkurat mandelaeffekten har jeg liten tro på er annet enn fjas og underholdning (og som sådan avledning). Jeg tittet litt på den en gang og de påstandene som verserer, og kom til at en del folk rett og slett husker feil (jeg tror ikke de behøver å være så veldig manipulert for å huske slike ting feil), eller later som fordi det er morsomt (det er jo faktisk en av de morsommere “trosretningene” på internett).