Nyheter MDTV Forum Om Doner

Aktivisme under den digitale revolusjonen - et 50-års perspektiv

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/07/aktivisme-under-den-digitale-revolusjonen-et-50-ars-perspektiv/

Av Trond Andresen, 1. amanuensis, institutt for teknisk kybernetikk, NTNUSett i et langt tidsperspektiv ser dagens bilde slik ut for meg: Emosjonene dominerer. Analyse, argumenter og kunnskap er henvist til baksetet.Først: Det som kommer nedenfor er ikke moralisme fra en eldre (73 år) person som ojer seg over ‘ungdommen nå til dags’. Unge mennesker i…

3 Likes

Det er umulig å skrive på vegne av andre lenger , - det har Hallo i Uken sørget for. Snart vil sannsynligvis “skribent” ha samme klangen.

Jeg fikk aldri antatt et eneste leserinnlegg i Klassekampen, noen hevdet at det var fordi jeg ikke sendte med bilde. Jeg tror det fordi KK er for snobbete til å slippe folk som meg innafor. Akkurat som de fleste av aktivistene som solgte den.

Folk er avstumpet. Rett og slett.

En påstand jeg gjerne skulle fått en forklaring på, men med tanke på at Andersen som er professor i kybernetikk. Bruker evolusjonspsykologi for å forstå verden omkrig seg, til forskjell på evolusjons-biologi. så har jeg ikke så store forhåpninger.

1 Like

Dette emnet ble automatisk lukket etter 5 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.