Nyheter MDTV Forum Om Doner

23 vaksinedrepte i Norge hittil, før noen som helst har fått sin obligatoriske andre dose (Part 1)

Enda et nytt vaksinedødsfall i Norge, ser det ut til. Nå er vi vel oppe i minst 23 rapporterte vaksinedøde her til lands, så vidt jeg kan se. Før noen av de vaksinerte har fått sin dose nr. TO (som de får noen uker etter den første). Det sies at det er etter dose nr. 2 at de virkelige bivirkningene dukker opp.

HELT tilfeldig, gamle folk dør hele tiden, ingen sammenheng med vaksineringen, move along, nothing to see here.

Kun når noen dør av “korona” (kjent som influensa før) er det en nasjonal tragedie og en forferdelig hendelse som må ha mediedekning 24/7, og hvor kommunens ordfører må komme med personlig kondolanse til den døde. (Dessuten må vi ha døgnkontinuerlig mediedekning av antall “smittede” og antallet som er i karantene.)

Når noen dør av vaksinen er det derimot helt naturlig, forventet, ufarlig og en del av livets gang. Og har naturligvis ingen sammenheng med selve vaksinen, som er perfekt, et mirakel og ufeilbarlig på alle måter.

Sarkasme til side: Det er ihvertfall bra at vaksinen hindrer smitte, da? For det gjør den jo …? Eller …?

9 Likes

Bra innlegg. Jeg også har han gjøken der på video nå forresten, det der blir viktig bevismateriale fremover. Interessant hvor fort argumentet endres da: nå må vi jo forvente at gamle folk dør, de er jo skrøpelige! Men når de dør MED korona er det som du sier en nasjonal tragedie. Rart det der :thinking:

5 Likes

Jeg tok jo helt feil da jeg snakket om 4 dødsfall. Korrekt tall var visst 7, allerede på fredag:

Men det er altså et par dager siden tallene ble oppdatert.

1 Like

“Ingen sammenheng med vaksinen! Disse folkene var gamle, syke og døden nær i utgangspunktet!”

Slik argumenterer “skeptikerne”.

Argumenterer de også slik når det gjelder alle de påståtte koronadødsfallene?

(“Ingen sammenheng med korona! Disse folkene var gamle, syke og døden nær i utgangspunktet!”)

Nei, de gjør jo ikke det. På tross av at snittalderen på de såkalt koronadøde er over 82 år (høyere enn forventet levealder i Norge), og at nesten alle hadde alvorlige sykdommer fra før.

Moralen er altså at det er helt greit at folk dør av vaksinering. Men en katastrofe og nasjonal tragedie hver gang en nittiåring (med såkalt positiv koronatest) dør av et eller annet som gjør at vedkommende kan registreres som “koronarelatert dødsfall”. (Og “positiv” test er som regel falskt positiv. Og “et eller annet” kan være alt fra bilulykker, til influensa, til kokosnøtter i hodet.)

7 Likes

Beklager igjen. Korrekt tall var visst 8, ikke 7.

image

8 rapporterte, vel å merke.

Nå går det fortere enn selv jeg hadde forventet. Men ennå har ingen i Norge fått sin dose nr. 2. Det er etter denne dosen at det er rapportert om kraftige bivirkninger i testpersonene. Så det blir interessant å se hvordan gamle, skrøpelige folk takler den andre injeksjonen.

Særlig når man vet at denne “vaksinen” er kjent for å gjøre immunforsvaret hyperaktivt og utløse en cytokinstorm når den “vaksinerte” infiseres med det virkelige viruset. Det ble rapportert om organsvikt og død i de vaksinerte forsøksdyrene som opplevde virkelig infeksjon, da man i tidligere år prøvde å utvikle vaksiner mot andre koronavirus. Så for ordens skyld droppet man uttesting på forsøksdyr denne gangen, og gikk i stedet rett over på testing på mennesker.

Og dette er jo omtrent like betryggende som at vaksineprodusentene av en eller annen grunn har skaffet seg rettslig immunitet, slik at de ikke kan saksøkes for bivirkninger og senskader. Hvorfor trenger de det, hvis de er så sikre på at vaksinene ikke er farlige? Og hvorfor har politikerne gitt dem det?

4 Likes

Fra kanadiske TV nyheter. Live intervju med lege. BØR SEES.

3 Likes

Og Erna øker i popularitet. 80% mener hun håndterer vaksinering og portforbud på en forbilledlig måte, får vi vite. Apropos immunitet mot rettslig forfølgelse, den luksusen har også Erna innvilget for seg og resten av regjeringen også.
Selv om hun i ytterste konsekvens skulle vite om at det er en giftsprøyte, rent hypotetisk, ville hun sluppet påtale. På grunn av fjerningen av riksrettsparagrafen under “moderniseringen” av lovverket.
Samme gjelder for korrupsjonsforhold i regjeringen, det gir heller ikke påtale. Men folk er happy.

6 Likes
2 Likes

Dette er så absurd at jeg må si jeg er imponert av manusforfatterne og pr-folka. Et helvetes baluba for hver eneste “kovid-relatert-død” fra de trakk sceneteppe unna. Hyl, skrik og katastrofealarm. Til tross for at begravelsesbyråene måtte få kovidioti-støtte har befolkningen ligget skjelvende i potetgullstilling og sutra. Men så; gamlingene dauer av vaksinefaenskapen - og vips er det plutselig helt naturlig at gamle og sjuke folk dauer. Tenk det, Hedda. Det presiseres at så og så mange hundre gamlinger dauer på sjukehjem hvert eneste år - og det uten at ordførerene kvekker i media om hvilket forferdelig traume det er for alle berørte. Jeg skjønner fanden ikke hva det er med folk som går på dette syke skuespillet. Sorry.

6 Likes

Det gir en indikasjon på hva de er villig til å akseptere. Så nå kan vi glede oss til neste akt.

5 Likes

Propaganda er en viktig del av forklaringen, men til syvende og sist: hva har skjedd med folks evne til kritisk tenkning? mulig at det alltid har vært sånn, men virker som det har blitt mye værre de siste åra - folk har rett og slett sluttet å tenke selv, og sluker alt rått nå tydeligvis.

4 Likes

Før lurte folk på hvordan det var mulig for en fyr som Hitler å komme til makten. Nå vet man det.

6 Likes

Hitler brukte 10 ganger så lang tid, men han hadde bare Joseph Goebbels å hjelpe seg med.

5 Likes

2020 var året hvor alle gjenværende illusjoner man måtte ha hatt om at vi lever i ett opplyst folkevelde forsvant. Jeg har nå ingen problemer med å forstå det. Det er jo dette Hitler også sa rett ut: Finn på en fæl fiende. Si at befolkningen er under angrep (et virus f.eks er en fin fiende, for den er OVERALT!). Gjør løgnen stor, gjenta den mange nok ganger og folk vil tro på den. Elitene har sjålet et par triks fra Hitler og Goebbels, det er helt sikkert.

8 Likes
1 Like

Det er VELDIG dumt for saken å bringe til torgs leger som bruker homeopati. Veldig dumt og veldig skadelig. Han er “overalt” på nettet med homeopati. Det betyr selvsagt ikke at han tar feil med corona, men hvem man lar bli hærfører er helt avgjørende. Dette var dumt og potensielt veldig ødeleggende.

1 Like

Alle bør sjekke jevnlig her: https://legemiddelverket.no/nyheter/dodsfall-hos-sykehjemsbeboere-etter-koronavaksinering?fbclid=IwAR3KlpwcguZBt1ssWdKwPAq4OMPBT4_5aLcpDe8jx1wSIn8szfGKU_qNFbk

Det har ikke kommet noen ny oppdatering siden den åttende, så det er vanskelig å vite hvor mange rapporterte vaksinedøde det egentlig er i Norge nå. (Det ser ikke ut til at de oppdaterer fortløpende, siden Tidens Krav, lokalavisen i Kristiansund, nevnte at åtte var døde, mens det fortsatt sto kun 7 på den nettsiden jeg linket til.)

Vær også obs på at de første vaksinerte skal få sin dose nr. 2 førstkommende søndag. Og det er DA man eventuelt kan vente alvorlige bivirkninger hos en del. Trolig også vesentlig flere dødsfall enn det som kom rett etter første injeksjon.

Så får vi se om media prøver å dysse ned dødsfallene og bivirkningene.

Som myndighetene innrømmer: Vaksinen(e) gir ingen beskyttelse mot viruset, men demper angivelig noen symptomer. Den hindrer heller ikke de vaksinerte i å smitte andre.

En ting de ikke innrømmer er at man trolig risikerer å få cytokinstorm med påfølgende organsvikt når man infiseres med det virkelige viruset etter å først ha fått vaksinen. Dette pleide å resultere i død hos forsøksdyr som fikk tilsvarende koronavirusvaksiner lenge før disse nye ble hasteutviklet og hastegodkjent.

1 Like

Som din “kollega” Hfut547 over her må du passe deg for fella. Nå begynner du å bli lett på avtrekkern, syns jeg. Det er ikke mer trolig enn ikke trolig at det blir cytokinstorm og organsvikt og død. Jeg hørte senest på HELE intervjuet med Dolores Cahill i dag og det er KANSKJE det som skjer, ikke trolig, men kanskje, vi må vente og se, og denne historien om dyrene som dør av organsvikt når de har fått coronavirus etter vaksine er tynn. Nei, jeg er ikke for vaksine og nei, jeg tror ikke på historien, men når din kollega begynner å vise video med en homeopat som sannhetsvitne og når du blir litt for høy og mørk, det gagner ikke saken.

1 Like

Hfut547:
Om den store majoritet av verdens befolkning så, hørte og forsto hva denne kanadiske legen snakket om, ville ikke kabalistene hatt en snøball’s sjangse i helvete!

At: <<80% mener hun håndterer vaksinering og portforbud på en forbilledlig måte>> - sier igrunnen mer enn nok om det generelle nivået av mental ‘våkenhet’ blant disse (påståtte) ‘‘80%’’ . . . .

3 Likes

Denne hærføreren har cred-en i orden.

Når det er sagt så vil samtlige som begir seg mot narrativet få sin CV besudlet og forfalsket, uansett bakgrunn. Jeg er mer opptatt av at denne legen var veldig to-the-point og det han SIER kan ikke angripes. De kan ta mannen, men ikke ballen.

1 Like